شهر خبر

واکنش جدید حسن یزدانی به رویارویی با تیلور آمریکایی در صربستان | دلخوری پادشاه کشتی ایران

ستاره کشتی آزاد جهان و المپیک به پرداخت پاداش ملی‌پوشان واکنش نشان داد.

حسن یزدانی

به گزارش همشهری‌آنلاین، هشتمین اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ صربستان از روز ۲۲ مرداد در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم‌های ملی آغاز خواهد شد که این مرحله از تمرینات تا روز تا ۵ شهریورماه ادامه خواهد داشت. شاگردان پژمان درستکار که برخی از آنها در قالب تیم اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی از امروز در شهر قونیه ترکیه به میدان خواهند رفت، بزودی باید در رقابت‌های جهانی به روی تشک بروند و مهمترین رویداد کشتی در سال ۲۰۲۲ را پشت سر بگذارند.

حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک هم یکی از مدعیان بزرگ مسابقات جهانی صربستان است که در حال حاضر خود را برای آغاز اردوی جدید تیم ملی آماده می‌کند و به عنوان ستاره کاروان کشتی ایران، نگاه ویژه‌ای به پیکارهای پیش رو دارد.

در همین راستا یزدانی در آستانه آغاز اردوی جدید آزادکاران ملی‌پوش اعلام کرد: نه تنها من بلکه تمامی بچه‌های تیم ملی روحیه و انگیزه بالایی دارند تا موفقیت‌های سال گذشته را در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ صربستان هم را تکرار کنند.

وی در خصوص آخرین وضعیتش در آستانه رقابت‌های جهانی افزود: خوشبختانه وضعیت مطلوبی دارم و با کمک مربیان تیم ملی در کنار تمرینات، تمامی حریفانم را هم با دقت آنالیز می‌کنم. بی‌تردید نگاه ویژه‌ای به رقیب آمریکایی‌ام دارم و به طور جدی‌تر او را زیر نظر دارم.

قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک در پایان با اظهار گلایه از بی‌توجهی به قهرمانان و افتخارآفرینان کشتی خاطرنشان کرد: بعد از رقابت‌های جهانی سال گذشته قرار بود به بچه‌ها پاداش دهند که متأسفانه هنور این اتفاق رخ نداده است.