شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#بازیکن استقلال#بازیکنان

بازیکنان مورد علاقه ساپینتو مشخص شدند/ حساسیت مربی پرتغالی روی جذب یک بازیکن

سرمربی پرتغالی تا به اینجای کار علاقه خاصی به سبک بازی چند بازیکن استقلال پیدا کرده است.

بازیکنان مورد علاقه ساپینتو مشخص شدند/ حساسیت مربی پرتغالی روی جذب یک بازیکن

استقلالی‌ها درحالی برای دیدار با سپاهان آماده می‌شوند که ریکاردو ساپینتو کمی دیرتر از موعد مقرر به جمع آبی‌ها اضافه شده و کار را برای شروعی قدرتمند با این تیم استارت زد. این سرمربی بعد از یک هفته کار طاقت‌فرسا در تهران و شناخت نفرات اصلی تیم، همراه با تیم راهی ترکیه شده و در این کشور هم بازیکنان استقلال دو هفته تمرینی سخت و پرفشار را پشت‌سر گذاشتند. در ادامه و با بازگشت به تهران، تا حدود زیادی از فشار تمرینات کم شده و بیشتر کارها به مسائل تاکیکی و فنی اختصاص پیدا کرد تا جایی که این تیم برای رسیدن به تفکرات فنی مرد پرتغالی دو دیدار تدارکاتی را هم در تهران برگزار کرد. 
طبق شنیده‌ها ساپینتو در همین ابتدای کار با استقلال از چند بازیکن حسابی خوشش آمده و با آنها از لحاظ فنی و تاکتیکی ارتباط خوبی گرفته است. نفراتی مانند روزبه چشمی، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند، مهدی مهدی‌پور و تا حدودی عزیزبک امانوف از بازیکنان مورد علاقه این مرد پرتغالی محسوب می‌شوند و به نظر می‌رسد در ادامه فصل این مربی برای پیشبرد اهدافش روی این نفرات حسابی ویژه‌ای را باز کند. 
البته طبق شنیده‌ها ساپینتو تا همین روزهای اخیر به صورت ویژه پیگیر وضعیت محبی بوده تا با وجود این بازیکن تکلیف تیمش را برای حضور در یک ماراتن سخت و طاقت‌فرسا مشخص کند.