شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فلسطین

امروز رخ داد؛

مشارکت هزاران فلسطینی در تشییع جنازه شهدای نابلس

مشارکت هزاران فلسطینی در تشییع جنازه شهدای نابلس

هزاران نفر از مردم فلسطین شهدای شهر نابلس واقع در کرانه باختری اشغالی را تشییع کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هزاران نفر از مردم فلسطین امروز سه شنبه پیکر شهدای شهر نابلس واقع در کرانه باختری اشغالی را تشییع کردند.

مراسم تشییع شهدا از بیمارستان «رفیدیا» شروع شد و تا میدان مرکزی شهر نابلس ادامه داشت و تشییع کنندگان را نیروهای مقاومت فلسطین همراهی می کردند.

گفتنی است، در درگیری های مسلحانه میان نیروهای مقاومت فلسطین و نظامیان صهیونیست در بخش قدیمی شهر نابلس، سه مجاهد به نام های ابراهیم النابلسی، اسلام صبوح و حسین جمال به شهادت رسیدند.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین در رام الله اعلام کرد که یک نوجوان ۱۷ ساله به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شهر الخلیل به شهادت رسید.

وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه ای عنوان کرد: «مومن یاسین جابر» نوجوان ۱۷ ساله به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در محله الصدر در شهر الخلیل به شهادت رسید.

در این بیانیه آمده است: دو شهروند دیگر فلسطینی نیز در درگیری با نظامیان صهیونیست در مرکز شهر الخلیل به شدت زخمی شده اند.

گفتنی است صبح امروز نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف شهر نابلس در کرانه باختری یورش بردند. در پی این یورش مبارزان مقاومت به شدت وارد درگیری با نظامیان صهیونیست شدند. در نتیجه این درگیری ها سه مبارز فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۹ نفر دیگر نیز زخمی شده اند که حال هفت نفر وخیم گزارش شده است.