شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#غزه#فلسطین#مخالفت

ماجرای خلبانان آمریکایی که در جنگ غزه حاضر به پرواز به سرزمین‌های اشغالی نشدند

ماجرای خلبانان آمریکایی که در جنگ غزه حاضر به پرواز به سرزمین‌های اشغالی نشدند

یک روزنامه اسرائیلی اعتراف کرد، خلبان آمریکایی یک شرکت هوایی این کشور حاضر نشد در جریان جنگ اسرائیل علیه نوار غزه به فلسطین اشغالی سفر کند و گروه پروازی نیز او را در این مخالفت همراهی کردند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه یسرائیل هیوم در گزارشی در این رابطه نوشت، به دلیل امتناع خلبان از انجام پرواز به سوی اسرائیل، پرواز ساعت 7 صبح نیویورک لغو شد.

این رسانه عبری زبان در ادامه به نقل از یک اسرائیلی که در این پرواز حضور داشت، نوشت، نماینده شرکت در فرودگاه اعلام کرد، این پرواز با تاخیر انجام خواهد شد زیرا گروه پروازی حاضر به انجام این پرواز نیستند، وقتی مسافران پرسیدند با چمدان هایشان چه خواهند کرد، او به آنها خبر داد به یک پرواز دیگر منتقل خواهند شد.

این مسافر در ادامه توئیت خود نوشت: گروه پروازی حاضر نیستند (در این شرایط) سفر کنند.

او در پاسخ به پرسش‌های دنبال کنندگانش هم گفت: گروه پروازی اعلام می‌کنند چون در تل‌آویو (به دلیل سقوط موشک) منع رفت و آمد اعلام شده است، حاضر به پرواز به این مقصد نیستند.

یکی دیگر از اسرائیلی‌ها که قرار بود خانواده‌اش در این پرواز باشند هم گفت: به ما خبر دادند گروه پروازی حاضر به انجام این پرواز نیست، از اینرو پرواز مذکور لغو شد.

یسرائیل هیوم خبر داد، در جریان جنگ غزه شرکت‌های هوایی دلتا و امریکن ایرلاینز نیز دو پرواز خود را به دلیل شرایط امنیتی لغو کردند.

انتهای پیام/*