شهرخبر

دیدار مربیان کشتی آزاد با عضو خارجی سابق کادر فنی تیم ملی در قونیه

دیدار مربیان کشتی آزاد با عضو خارجی سابق کادر فنی تیم ملی در قونیه

فیزیوتراپ بلغاری که قبلاً در کادر فنی تیم ملی کشتی ایران بود، همراه با تیم ژیمناستیک آذربایجان در مسابقات کشورهای اسلامی حضور دارد، او در دهکده بازی‌ها دیداری با مربیان کشورمان داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مسابقات کشتی آزاد بازی‌های کشورهای اسلامی از فردا (19 مرداد) در پنج وزن 57، 65، 74، 86 و 97 کیلوگرم در قونیه آغاز خواهد شد. رضا مومنی، مرتضی قیاسی، محمدصادق فیروزپور، علیرضا کریمی و مجتبی گلیج، نمایندگان پنج وزن اول ایران در این رقابت‌ها هستند.

همان‌طور که سایر اعضای کاروان اعزامی ایران به مسابقات، از شرایط میزبانی و امکانات ترکیه در این رقابت‌ها چندان رضایت ندارند، تیم ملی کشتی آزاد اعزامی به قونیه نیز از این شرایط راضی نیستند.

به دلیل گرمای هوا، کمیته ملی المپیک برای بهبود شرایط ورزشکاران اعزامی، تعدادی پنکه خریداری کرده است. اینترنت دهکده نیز مناسب نیست و اعضای اعزامی مجبور به تهیه سیم‌کارت ترکیه شده‌اند.

همچنین ریف فیزیوتراپ بلغاری سابق تیم ملی کشتی که اکنون عضو کادر فنی تیم ژیمناستیک آذربایجان است، در دهکده بازی‌ها دیداری با اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد داشت.

وی در مورد تیم اعزامی آذربایجانی‌ها به قونیه گفت که فدراسیون این کشور ابتدا قصد داشته تیم‌های دوم و سومش را به مسابقات کشورهای اسلامی اعزام کند که کمیته ملی المپیک آذربایجان خواستار اعزام تیم اصلی به این رقابت‌ها شده است.

انتهای پیام/