شهر خبر

عزیزی: باید بودجه کمیته ملی المپیک به هزار میلیارد تومان برسد

عزیزی: باید بودجه کمیته ملی المپیک به هزار میلیارد تومان برسد

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون تنیس با تاکید بر لزوم افزایش بودجه کمیته ملی المپیک گفت: باید بودجه کمیته در چهار سال آینده به هزار میلیارد تومان برسد تا اتفاقات خوبی رقم بخورد.

به گزارش ایرنا، داود عزیزی پس از ثبت نام برای پست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، اظهار داشت: هیئت اجرایی قوی در کنار یک رئیس قوی، کمیته ملی المپیک خیلی خوبی را برای کشور ایجاد می‌کند. در مدت ۷ سالی که در وزارت ورزش بودم، توانستم اعتبارات این وزارتخانه را از ۶۰۰ میلیارد تومان با مصوبات قانونی از طرف مجلس، به ۶ هزار میلیارد تومان افزایش دهم.

وی افزود: فکر می‌کنم فاصله زیاد کمیته ملی المپیک با نهادهای قانون‌گذار و تصمیم‌گیر باعث شده همیشه در توزیع بودجه و مسایل قانون‌نویسی، این کمیته به‌عنوان یک نهاد عمومی غیر دولتی که در ورزش تاثیرگذار است، به دیده اغفال به آن نگاه شده است و این فاصله باید کمتر شود.

عزیزی با اشاره به شرایط کنونی اعضای هیئت اجرایی ادامه داد: درست است اعضای هیئت اجرایی اکثرا در حوزه مدیریت ورزش صاحب نام هستند و می‌توانند اظهار نظر فنی داشته باشند اما هیئت اجرایی که بتواند در بعضی مسائل از جمله بودجه دستی بر آتش داشته باشد، تاثیرگذار خواهد بود.

وی با تاکید بر لزوم افزایش بودجه کمیته گفت: باید بودجه کمیته ملی المپیک در چهار سال آینده به هزار میلیارد تومان برسد تا اتفاقات خوبی رقم بخورد.