شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ترکیه

محمد سیاوشی: عملکرد تیمی خوبی مقابل ترکیه داشتیم و پیروز شدیم

محمد سیاوشی: عملکرد تیمی خوبی مقابل ترکیه داشتیم و پیروز شدیم

دروزاه‌بان تیم ملی هندبال می‌گوید عملکرد خوب تیمی، کادر فنی قوی و پشتیبانی خوب سبب حضور قدرتمند ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی و پیروز در دیدار نخست شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمد سیاوشی دروزاه‌بان تیم ملی هندبال ایران که عملکرد درخشانی در دیدار با ترکیه داشت درباره اولین پیروزی ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی اظهار کرد: ترکیه با یک تیم خوب و قوی در این بازی‌ها حضور دارد و قرار گرفتن مقابل میزبان آن هم در دیدار اول شرایط را برای ما دشوار کرده بود.

وی افزود: تمامی بازیکنان با جان و دل بازی کردند و با جنگندگی بسیار زیاد مقابل حریف ظاهر شدند و همین هم سبب شد تا با یک نتیجه خوب دیدار اول را پشت سر بگذاریم. البته‌ حضور تماشاگران ترکیه‌ای نیز نتوانست تاثیری روی نتیجه بگذارد و در پایان این ایران بود که پیروز شد.

وی در مورد عملکرد خود در دیدار با ترکیه و سیوهای متعددی که داشت نیز گفت: مهم عملکرد تیمی است و خدا را شاکرم که توانستم به تیمم کمک کنم. با یک سرمربی خوب و با یک پشتیبانی خوب در این دوره از بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی حضور یافته‌ایم و تمام تلاش بازیکنان کسب مدال است.

انتهای پیام