شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#قهرمان جهان

مرگ ناگهانی و عجیب قهرمان جوجیتسو | دلیل مرگ قهرمان جهان فاش شد !

جوجیتسوکار برزیلی در رستورانی در شهر سائوپائولوی این کشور با شلیک مستقیم گلوله به سرش کشته شد.

مرگ ناگهانی و عجیب قهرمان جوجیتسو | دلیل مرگ قهرمان جهان فاش شد !

مرگ لئاندرو لو با شلیگ گلوله به سر

​یک ورزشکار برزیلی رشته جوجیتسو که دارنده چند عنوان قهرمانی جهان بود در شهر سائوپائولو با شلیک گلوله به سرش کشته شد.  لئاندرو لو، جوجیتسوکار برزیلی و دارنده چند عنوان قهرمانی جهان، در رستورانی در شهر سائوپائولوی این کشور با شلیک مستقیم گلوله به سرش کشته شد. بر اساس گزارش‌ها در برزیل، لئاندرو لو، در ساعات اولیه صبح امروز هدف چند شلیک قرار گرفت و با اینکه به بیمارستان منتقل شد اما دقایقی بعد اعلام شد که به دلیل شدت جراحات وارده درگذشته  است. رسانه‌های برزیلی مدعی شدند گزارش اولیه پلیس نشان می‌دهد ضارب این ورزشکار فردی از دژبان پلیس سائوپائولو بوده است.

شاهدان عینی به پلیس گزارش دادند که این افسر دژبان بعد از بحث و مشاجره لفظی کوتاه با قهرمان جوجیتسو بالای سر او رفته و سعی کرده با یک بطری به سرش ضربه بزند.

لئاندرو مقاومت کرده و در جریان درگیری، افسر پلیس هفت‌تیر خود را بیرون کشیده و مستقیما به سر او شلیک می‌کند.

پلیس شهر سائوپائولو درباره حادثه بیانیه‌ای منتشر کرد. در این بیانیه چنین آمده: «حوالی نیمه‌شب یک ورزشکار ۳۳ساله رشته جوجیتسو توسط یکی از افسران پلیس که در حین انجام عملیات نبود هدف شلیک گلوله قرار گرفت. بر اساس گزارش‌ها بین دو نفر مشاجره اتفاق افتاده و افسر پلیس به قربانی شلیک کرده است. پرونده با اتهام اقدام به قتل به دادگاه ارجاع داده شد. ضارب توسط نیروهای پلیس دستگیر شده و در بازداشت به سر می‌برد.»

منبع: افق