شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کاراته#گیلان#قهرمانی کشور#رشت

گیلان میزبان مسابقات کاراته کیوکوشین قهرمانی کشور شد

گیلان میزبان مسابقات کاراته کیوکوشین قهرمانی کشور شد

رشت - ایرنا - مسابقات کاراته سبک کن بوکای کیوکوشین قهرمانی کشور به میزبانی گیلان و از روز پنجشنبه هفته جاری ۲۰ مرداد ماه در رشت برگزار می‌شود.

رئیس سبک «کن بوکای» کیوکوشین کاراته روز سه شنبه در خصوص برگزاری این دوره از رقابتها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ظهار داشت: برای اولین بار است که رقابتهای این سبک برگزار خواهد شد و استان گیلان نیز میزبان این مسابقات است.

ابراهیم عبدی افزود: این دوره از رقابتها به مدت ۲ روز و با حضور حدود ۷۰۰ کاراته کار این سبک در مجموعه ورزشی ملوان جوان نیروی دریایی رشت و در ۲ بخش بانوان و آقایان ، در رده‌های سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد.

به گفته او؛ در روز نخست این دوره از رقابتهای قهرمانی کشور، بانوان با هم به رقابت خواهند پرداخت و روز جمعه نیز ، رقابتهای بخش آقایان برگزار می‌شود که در نهایت نفرات و تیمهای برتر، معرفی خواهند شد.

وی ادامه داد: سبک کن بوکای کیوکوشین مورد تایید فدراسیون کاراته است و همچنین مجوز این سبک را از کشور ژاپن اخذ کردیم و برای برگزاری نخستین دوره رقابتهای قهرمانی این سبک در ایران، تمامی مجوزها اخذ شده است.

عبدی بیان کرد: البته در نخستین دوره رقابتهای کاراته سبک کن بوکای کیوکوشین قهرمانی کشور ، زبده‌ترین ورزشکاران این سبک در رشت حضور می‌یابند چون ابتدا مسابقات انتخابی استانها برگزار و برترین نفرات مشخص شدند تا در این دوره از رقابتها حضور یابند.