شهر خبر

پیام رجایی: بدشانس نباشیم با لب خندان از قونیه برمی‌گردیم

پیام رجایی: بدشانس نباشیم با لب خندان از قونیه برمی‌گردیم

پیام رجایی گفت: اگر بدشانسی نیاوریم، با همین مهارت با لب خندان از قونیه باز می‌گردیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، پیام رجایی، مربی تیم اهداف پروازی کشورمان درباره میزان آمادگی ملی پوشان برای شرکت در بازیهای کشورهای اسلامی گفت: اردو‌های ما از اسفندماه سال گذشته آغاز شد علاوه بر این در یک مسابقه برون مرزی در باکو شرکت کردیم تا ببینیم بعد از سه سال دوری از میادین در کجای جدول قهرمانی جهان هستیم. بعد از مسابقات باکو در سایت اهداف پروازی آزادی تمرینات خود را ادامه دادیم و تقریبا کم و کاستی نداشتیم.

وی با یادآوری اینکه هنوز آمادگی لازم را کسب نکردیم، افزود: درست است بعد از سه سال دوری هنوز به سطح آمادگی خود در قبل از این زمان به صورت کامل نرسیدیم ولی برای حضور موفق در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی تلاش کردیم و در سطح آمادگی مطلوبی قرار داریم.

رجایی در مورد نتیجه احتمالی ملی پوشان در این رویداد نیز گفت: اگر بدشانسی نیاوریم، با همین مهارت با لب خندان از قونیه باز می‌گردیم.

وی در خصوص رقبای ایران در این دوره از مسابقات نیز توضیح داد: کشور میزبان یعنی ترکیه از قدیمی‌ترین و قوی‌ترین کشورها در این رشته است. کویت هم سرمایه‌گذاری زیادی بر روی این رشته انجام داده و در درجه بالایی قرار دارد. قطر، امارات هم در این رشته کار کردند.‌قزاقستان هم سرمایه‌گذاری زیادی در اهداف پروازی انجام داده است‌.

وی در پایان تاکید کرد: اگر همین سطح از مهارتی که به دست آوردیم را در قونیه به نمایش بگذاریم، می‌توانیم به هدف و برنامه‌های خود برسیم و در قونیه فینالیست شویم.

انتهای پیام