شهر خبر

باید به ساپینتو کمک کرد/ حیدری مورد اعتماد مدیریت استقلال است

باید به ساپینتو کمک کرد/ حیدری مورد اعتماد مدیریت استقلال است

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: انتخاب ساپینتو را انتخاب خوبی برای تیم فوتبال استقلال می‌دانم.

رسول غنی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص انتخاب ریکاردو ساپینتو اظهار داشت: برحسب ملیت نمی‌توان نظر کلی داد اما پرتغالی‌ها در ایران بد کار نکرده‌اند. شباهت‌هایی از لحاظ فرهنگی بین ما و آن‌ها وجود دارد. در خصوص ساپینتو هم باید گفت زمان مشخص خواهد کرد او مربی موفقی خواهد شد یا خیر.

وی درباره خلق و خوی ساپینتو هم افزود: شور و اشتیاقش در فیلم‌های منتشر شده از او یک فاکتور مثبت ارزیابی می‌شود. مربی باید چنین هیجاناتی برای موفقیت داشته باشد. خیلی آرام بودن برای تیم ویژگی چندان درجه یکی نیست. چنین مربیانی معمولا سبک هجومی را دوست دارند و انتخاب ساپینتو را انتخاب خوبی برای استقلال می‌دانم.

پیشکسوت آبی‌پوشان درباره نقل و انتقالات گفت: استقلال تیم کاملی شده؟ باید دید با چه اهدافی این بازیکنان خریداری شده‌اند. به طور مثال امکان دارد این تیم امسال با 4 مدافع بازی کند و شرایط بازی با 3 دفاع را نداشته باشد. مشخص نیست تفکر سرمربی چیست و به مرور مشخص خواهد شد. باید به این موضوع اشاره کنم که باید به ساپینتو در راه وفق دادن با شرایط کمک کرد. همه باید تلاش کنند تا او زودتر خود را با فوتبال ایران هماهنگ کند.

504

وی در خصوص حضور حیدری در کادر ساپینتو گفت: خسرو پیشکسوت استقلال است و موفقیت تیم را می‌خواهد. شاید سابقه کار چندان زیادی نداشته باشد اما مدیریت او را انتخاب کرده و حتما به خاطر خلق و خو و اخلاق خسرو را شایسته نیمکت دانسته‌اند. اعتماد یکی از مهم ترین مقوله‌ها است و امیدوارم آبی‌ها در نهایت فصل خوبی را پشت سر بگذارند.

غنی‌زاده در پایان گفت: با توجه به خریدها و جابجایی‌های انجام شده فکر می‌کنم پرسپولیس و سپاهان از مدعیان باشند. تراکتور را هم مدعی می‌دانم. با توجه به مربیان خارجی که در فوتبال ما حضور پیدا کرده‌اند می‌توان گفت در نیمه بالایی جدول مدعیان رقابت هیجان‌ انگیز و نزدیکی را شاهد خواهیم بود.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام