شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#شهر تهران

مشکل خاص ترافیکی در سطح معابر شهر تهران نداریم

مشکل خاص ترافیکی در سطح معابر شهر تهران نداریم

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از سهولت تردد در سطح معابر پایتخت خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور در خصوص وضعیت معابر شهر تهران در روز 17 مرداد ماه و عاشورای  حسینی  گفت: از ابتدای صبح و در سطح معابر شهر تهران مشکل ترافیکی نداریم و تردد ها به سهولت انجام می گردد . 

وی ادامه داد: در اکثر میادین شهر تهران مانند تجریش، منیریه، امام رضا ( ع )، باغ فیض، امامزاده حسن و کاج جهت سهولت تردد عزاداران  محدودیت تردد اعمال شده و رانندگان می توانند از مسیرهای جایگزین که توسط همکاران بنده مستقر در محل مشخص شده به مسیر خود ادامه دهند. 

سرهنگ موسوی پور افزود: همکاران بنده از ابتدای صبح در کنار هیئات و عزداران حسینی ( ع ) حضور داشته و ترافیک و ترددها را به موقع مدیریت و جهت افزایش ایمنی تردد خودروها و شهروندان در سطح معابر پایتخت حضور دارند.   

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به خلوتی معابر  به رانندگان توصیه می شود که با سرعت مجاز در بزرگراه ها تردد کرده و مراقب حرکت عابران و عزاداران حسینی ( ع ) در سطح معابر باشند و همچنین رانندگان به توصیه های  پلیس راهور مستقر در معابر  و محل هایی که دارای  محدودیت است عمل کرده و همکاری  لازم را داشته باشند.

انتهای پیام