شهرخبر

برخورد مرگبار پرشیا با پل در بزرگراه شهید همدانی/چند نفر فوت شدند؟

کدخبر: 513459
اقتصادنیوز: برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری پرشیا با سه سرنشین با پایه های یک پل در حال ساخت، منجر به فوت یک زن و یک کودک و مصدومیت شدید راننده شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از جان‌باختن دو تن و مصدومیت یک نفر در پی وقوع تصادف در بزرگراه شهید همدانی خبر داد.

سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ٢١:١١ امشب یک مورد حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید همدانی، بعد از بزرگراه آزادگان به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن دو ایستگاه به محل شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل رسیده و مشاهده کردند یک دستگاه خودرو سواری پرشیا با سه سرنشین، به دلیل نامشخصی به هنگام حرکت از مسیر اصلی خارج شده و پس از برخورد شدید با پایه های یک پل در حال ساخت، آسیب شدیدی دیده است.

ملکی اظهار کرد: سه نفر داخل خودرو حضور داشتند. راننده که مردی جوان بود دچار مصدومیت شدید شده بود که پیش از رسیدن آتش نشانان توسط شهروندان از داخل خودرو خارج شده بود. یک خانم جوان حدودا ٢۵ ساله و یک دختر کوچک حدودا پنج ساله نیز در قسمت صندلی عقب محبوس بودند. آتش نشانان عملیات رهاسازی را آغاز کرده و قطعات خودرو را برش دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: آتش نشانان خانم و کودک محبوس را از خودرو خارج کردند و به عوامل اورژانس تحویل دادند که متاسفانه مشخص شد هر دو نفر جان خود را از دست داده‌اند.

به گفته ملکی، خودرو به محل امن منتقل شده و محل برای بررسی علت حادثه به عوامل پلیس راهور تحویل داده می شود.

وی در پایان اظهار کرد: از شهروندان تقاضا می کنم که هنگام تردد به مقررات راهنمایی و رانندگی توجه کنند.