شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#غزه#آتش#آتش بس

آتش بس غزه و اسرائیل با میانجیگری مصر

آتش بس غزه و اسرائیل با میانجیگری مصر

شبکه خبری المیادین در توئیتی نوشت بر سر آتش بس در غزه با میانجی گری مصر و با تحقق کامل خواسته های جنبش جهاد اسلامی توافق شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، شبکه خبری المیادین در توئیتی نوشت بر سر آتش بس در غزه با میانجی گری مصر و با تحقق کامل خواسته های جنبش جهاد اسلامی توافق شده است. برخی رسانه ها نیز اعلام کردند توافق آتش بس از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیق امشب(شامگاه یکشنبه) به وقت محلی رسما اعلام خواهد شد.

شبکه الجزیره نیز در صفحه توئیتر اخبار فوری خود نوشت به متن توافق آتش بس که امشب(شامگاه یکشنبه ۱۶ مرداد) ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه به وقت محلی اعلام خواهد شد، دسترسی یافته است.

الجزیره اعلام کرد جزئیات توافق آتش بس از طریق یک بیانیه از جانب مصر عنوان طرف ثالث و میانجی قبل از نیمه شب امشب به وقت محلی اعلام خواهد شد.

شبکه خبری المیادین در توئیتر خود اعلام کرد بر سر آتش بس در غزه با تحقق کامل خواسته های جنبش جهاد اسلامی توافق شده است.

طبق تازه ترین اخبار، شمار شهدای غزه به ۴۳ نفر افزایش یافت که ۱۵نفر از شهدا کودکان هستند. همچنین تا کنون ۳۱۱ نفر از ساکنان غزه مجروح شده اند.

در پاسخ به این حملات جنایتکارانه، گروه های مقاومت فلسطین با صدها موشک شهرها و شهرک های صهیونیست نشین در سرزمین های اشغالی به ویژه تل آویو و فرودگاه بن گورین را هدف قرار دادند.

گروهان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز از جمعه شب تا صبح امروز یکشنبه مناطق مختلف فلسطین اشغالی را آماج راکت‌ها و خمپاره‌های خود قرار داده است.

منابع خبری رژیم صهیونیستی اعلام کردند که گروه های مقاومت و جهاد اسلامی فلسطین تاکنون بیش از ۷۰۰ موشک و راکت را به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

این جنایت تازه صهیونیست ها با موج محکومیت در سطح بین المللی به ویژه جهان اسلام روبه رو شده است و کشورها، مقامات، احزاب و شخصیت های مختلف بر لزوم توقف آن و پاسخگویی رژیم صهیونیستی تاکید می کنند.

انتهای پیام