شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#لیگ برتر#منچسترسیتی

وستهام ۰-۲ سیتی؛ برتری با درخشش بچه غول!

وستهام 0-2 سیتی؛ برتری با درخشش بچه غول!

منچسترسیتی با بریس ارلینگ هالند موفق شد در اولین هفته لیگ برتر از سد وستهام عبور کند.

به گزارش مشرق، منچسترسیتی در شبی که در برخی دقایق خوش شانس بود، با تکیه بر درخشش ارلینگ هالند و دو بار گلزنی این بازیکن در خانه وستهام ۰-۲ پیروز شد و از همان ابتدای فصل نشان داد دوباره تیمی مدعی است.

وستهام بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه سوم و روی ارسال مانوئل لانزینی بود که میکائیل آنتونیو می توانست گل اول را به ثمر برساند، اما ضربه سر این بازیکن راهی به دروازه ادرسون پیدا نکرد.

دقایقی بعد این بار سیتی خطرناک ظاهر شد و ارسال ژائو کانسلو در محوطه جریمه وستهام به کوین دی بروین رسید، اما ضربه این ستاره بلژیکی دقیق نبود و از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۰ فیل فودن از سمت راست حرکت کرده و ارسال مناسبی روی دروازه سیتی داشت، اما ضربه ارلینگ هالند از دقت لازم برخوردار نبود و از کنار دروازه راهی بیرون زمین شد.

وستهام ۰-۲ سیتی؛ برتری با درخشش بچه غول! وستهام ۰-۲ سیتی؛ برتری با درخشش بچه غول!

اما در اواسط نیمه اول بود که سیتی صاحب یک ضربه پنالتی شد. خطای سرژ آرئولا روی ارلینگ هالند بهترین فرصت گلزنی را برای تیم مهمان مهیا کرد و خود این ستاره بلژیکی با فریب دادن دروازه بان حریف، موفق شد اولین گل فصل تیمش را به ثمر برساند. در ادامه نیمه اول تلاش دو تیم منجر به خلق موقعیت خاصی نشد و در نهایت سیتیزن ها با همین برتری ۰-۱ راهی رختکن شدند.

وستهام نیمه دوم را هجومی شروع کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی حرکت آنتونیو در سمت چپ محوطه سیتی می توانست به گل تساوی دست یابد، اما ضربه رایس دقیق نبود و از بالای دروازه ادرسون راهی بیرون میدان شد.

در دقیقه ۶۳ این بار بوون برای وستهام موقعیت سازی کرد و بن رحما موقعیت خوبی برای زدن گل اول تیم میزبان داشت، اما ضربه زمینی این بازیکن از شدت کافی برخوردار نبود و در اختیار دروازه بان برزیلی سیتی قرار گرفت.

وستهام ۰-۲ سیتی؛ برتری با درخشش بچه غول!

اما دو دقیقه بعد منچسترسیتی به گل دوم دست یافت. پاس عمقی و فوق العاده کوین دی بروین در موقعیتی تک به تک به ارلینگ هالند رسید و این ستاره گلزن با ضربه ای فنی و زمینی موفق به زدن گل دوم خودش و سیتی شد.

در دقیقه ۷۳ وستهام صاحب بهترین بخت برای زدن گل اول و کاهش اختلاف به یک گل را داشت، اما ضربه سر جانلوکا اسکاماکا با عکس العمل درخشان ادرسون همراه شد و این موقعیت از دست رفت. در ادامه اتفاق چندان مهمی روی دروازه ها رقم نخورد و سیتی در دیداری دشوار در لندن با دو گل وستهام را شکست داد.