شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#غزه

هشدار مقاومت به دشمن صهیونیستی:

شهرک‌های اطراف غزه را به مکانی ناامن برای صهیونیستها تبدیل میکنیم

شهرک‌های اطراف غزه را به مکانی ناامن برای صهیونیستها تبدیل میکنیم

سخنگوی گردان های سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد: شهرک‌های اطراف غزه را به مکانی ناامن برای صهیونیست‌ها تبدیل می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری وفا، سخنگوی گردان های سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد: شهرک‌های اطراف غزه را به مکانی ناامن برای صهیونیست‌ها تبدیل می‌کنیم.

بر اساس این گزارش، سخنگوی سرایا القدس تاکید کرد: شهادت تیسیر الجعبری و خالد منصور دو تن از فرماندهان ارشد سرایا القدس ما را در نبرد وحدة الساحات (وحدت جبهه‌ها) پایدارتر و با صلابت‌تر خواهد کرد و این نبرد ثابت کرد که فرماندهان مقاومت در صف مقدم رویارویی با دشمن قرار دارند.

وی همچنین تصریح کرد که با خداوند، ملت و امت عهد می‌بندیم که شهرک‌های اطراف غزه را به مکانی ناامن و غیرقابل زندگی برای صهیونیست‌ها تبدیل کنیم و از این پس دامنه حملات موشکی خود را گسترش خواهیم داد و مناطق دورتر و دورتر را هدف قرار خواهیم داد.

پیشتر «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس سخنانی را در خصوص اقدامات جنایتکارانه اخیر صهیونیست ها در ترور فرماندهان جهاد اسلامی، مطرح کرد. سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در این خصوص اظهار داشت: این توهم اسرائیل است که تصور می کند با ترور فرماندهان، مسیر مقاومت متوقف می شود.

سخنگوی حماس در ادامه اظهاراتش در این زمینه عنوان کرد: تمامی تجارب گذشته نشان می دهد که مقاومت پس از هر حادثه و رویدادی قدرتمندتر شده است. بنابراین، ترور فرماندهان نمی‌تواند از قدرت روزافزون مقاومت بکاهد.