شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#وزیر ورزش

همواره اولویتم کمک به پرسپولیس است/ از اعتماد اعضای مجمع و وزیر ورزش و جوانان بسیار ممنونم

همواره اولویتم کمک به پرسپولیس است/ از اعتماد اعضای مجمع و وزیر ورزش و جوانان بسیار ممنونم

عضو جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: من قبل از اینکه یکی از اعضای هیات مدیره این باشگاه باشم با افتخار هوادار پرسپولیس هستم و تمام تلاشم را برای خدمت به این تیم به کار می‌گیرم.

حسین خبیری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به حضورش در جمع اعضای هیات مدیره پرسپولیس اظهار داشت: سال‌های سال است که هوادار پرسپولیس هستم و در حال حاضر نیز که به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره فعالیتم را در این باشگاه آغاز کرده‌ام در وهله اول خودم را هوادار این تیم می دانم و تمام تلاشم را به کار می گیرم تا در کنار دیگر اعضا گام های موثری برای پیشبرد اهداف پرسپولیس و هوادارانش برداریم. هر وقت و در هر جایگاهی که آقای رضا درویش صلاح بداند با افتخار به پرسپولیس کمک می کنم.

وی در مورد تاخیر در صدور حکم عضویتش در هیات مدیره پرسپولیس تاکید کرد: ماجرای خاصی نبود. در این زمینه یک فرآیند قانونی باید طی می شد که یک مقدار زمان بر بود. پرسپولیس که در حال حاضر وارد بورس شده و روند خصوصی سازی را آغاز کرده باید فعالیت خود را با انجام فرآیندهای قانونی پیش ببرد که این مساله زمان بر است. در مجموع خوشحال هستم که عضو باشگاه شده ام. از این طریق از اعتماد اعضای مجمع و حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان بسیار تشکر می کنم که این فرصت را دادند تا دوباره به تیم محبوبم خدمت کنم.

عضو جدید هیات مدیره در واکنش به انتشار خبر سفرش به ترکیه برای مذاکره با بازیکن خارجی پرسپولیس هم گفت: وقتی خبر را شنیدم تعجب کردم چرا که اصلاً به ترکیه نرفتم و در تهران حضور دارم. در هر حال تلاش های خوبی برای پرسپولیس در زمینه نقل و انتقالات صورت گرفته و بهترین فوتبالیست های ایران جذب شده و در پرسپولیس حضور دارند. این در حالی است که بهترین کادر فنی هم تیم بزرگ پرسپولیس را هدایت می کند. البته با جذب مهاجم تیم تقریبا تکمیل خواهد شد. بنده هم نه به عنوان عضو هیات مدیره که به عنوان دوست و یک هوادار در هر برهه و مسئولیتی آقای درویش صلاح بدانند در کنار ایشان تمام تلاشم را برای حل دغدغه های پرسپولیس و هواداران به کار خواهم گرفت.

501

خبیری در واکنش به نگرانی هواداران پرسپولیس در خصوص جذب مهاجم خارجی گفت: همیشه نظر هواداران قابل احترام و مهم است. به اعتقاد من گلایه ها و خواسته های آنها خالصانه و از سر دلسوزی است. آقای درویش و همکارانش نقل و انتقالات تابستانی را به خوبی شروع و بازیکنان بسیار خوبی را جذب کردند و بهترین های ایران را در قالب پرسپولیس برای فصل بعد آماده کرده اند. در حال حاضر تنها دغدغه موجود بحث جذب مهاجم است که این پروسه بنا به دلایلی کمی پیچیده شد. البته تاکید می‌کنم پرسپولیس مهاجمان خوبی دارد ولی با حضور مهاجم باکیفیت خارجی که امیدوارم به زودی به جمع ما ملحق شود تیم کامل تر و شروع پرقدرتی را در فصل  پیش رو خواهد داشت.

در حالی که از سفر زیارتی اخیر عضو هیات مدیره پرسپولیس به گوش می‌رسید، خبیری در واکنش به این موضوع گفت: سفر زیارتی من حدود 2- 3 هفته پیش انجام شد. اولویت همه ما این است که به مسائل پرسپولیس و دغدغه باشگاه رسیدگی و با تلاش ویژه رضایت هواداران را نیز جلب کنیم. حل دغدغه های پرسپولیس تحت هر شرایطی در اولویت قرار دارد. در حال حاضرم که به عضویت هیات مدیره درآمده ام نه سفر بلکه خواب هم برایم حرام است و تا جایی که توان دارم تحت هر شرایطی اولویتم کمک به حل دغذغه های باشگاه محبوبم است.

خبرنگار: سمیه قدیری

انتهای پیام