شهرخبر

تجلیل مدیر شبکه نسیم از تهیه کننده «سفیر»

تجلیل مدیر شبکه نسیم از تهیه کننده «سفیر»

محمدرضا خوشرو، مدیر شبکه نسیم، با حضور در پشت صحنه برنامه «قاب عاشقی» با اهدای هدیه و لوح تقدیر از سید حسن جلایر، تهیه کننده فیلم سینمایی «سفیر» در چهلمین سال ساخت این فیلم عاشورایی تقدیر کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ در متن لوح تقدیری که به تهیه کننده «سفیر» اهدا شد آمده است: «توفیق خدمت به فرهنگ و هنر این کهن مرز و بوم، ویژه پیرامون ساحت مقدس خون خدا، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، شایسته هر هنرمندی نیست که سایه همای سعادتش بر بخت و همت والای‌تان افتاد.

خاطر رندانه و سعی صادقانه شما که ساخت نخستین اثر مناسبتی قیام امام حسین (ع) و یاران با وفایش را به همراه داشت، آغازگر راه مطولی شد که دیگر هنرمندان دغدغه‌مند، از برای القای بینش نهضت حسینی و نمایش تراژدی حماسه‌اش، متعهدانه و عاشقانه پای سر درش نهادند تا مشق عشق کرده باشند.

باشد که خانواده شریف و بزرگ فرهنگ و هنر این خاک پاک، قدردان کوشندگی جناب‌تان باشند.

نسیم

در این دیدار که در محل ضبط برنامه «قاب عاشقی» انجام شد و امیرعباس اشرف، مدیر تامین برنامه شبکه نسیم، نیز مدیر این شبکه را همراهی می کرد ، مراتب سلام و ادای احترام پیمان جبلی ریاست رسانه ملی، وحید جلیلی قائم مقام سازمان در امور فرهنگی صدا و سیما و محسن برمهانی معاون سیما به اطلاع سید حسن جلایر رسید.

جلایر در دو قسمت «قاب عاشقی» به تهیه کنندگی مسعود نجفی که امشب و فردا شب (شنبه و یک شنبه ۱۵ و ۱۶ مرداد ) ساعت 23:30 از شبکه نسیم پخش می شود، ناگفته هایی شنیدنی را از جریان ساخت فیلم «سفیر» بیان کرده است.

انتهای پیام