شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#امارات#بحرین#فلسطین

هشدار بحرین و امارات به اتباع خود در فلسطین اشغالی

هشدار بحرین و امارات به اتباع خود در فلسطین اشغالی

به دنبال پاسخ راکتی مقاومت فلسطین به تجاوزات رژیم صهیونیستی بحرین و امارات به اتباع خود در فلسطین اشغالی هشدار دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، به دنبال پاسخ راکتی مقاومت به حمله اسرائیل سفارت بحرین در تل‌آویو به اتباع خود در اراضی اشغالی هشدار داد.

این سفارت از شهروندان حاضر در اراضی اشغالی خواست تا اقدامات احتیاطی و دستورالعمل‌های ایمنی صادره از سوی مسئولان اسرائیلی را رعایت کنند.

سفارت امارات در سرزمین‌های اشغالی طی توییتی با اعلان هشدار از شهروندان این کشور در سرزمین‌های اشغالی حضور دارند خواست مراقب امنیت خود بوده و به پیام‌های ایمنی رژیم صهیونیستی توجه کنند.

رژیم صهیونیستی عصر جمعه به بهانه جلوگیری از تهدید قریب الوقوع از جانب نوار غزه و جهاد اسلامی فلسطین یک آپارتمان مسکونی در شهر غزه را هدف قرار داد که در این حمله «تیسیر الجعبری» فرمانده منطقه شمال در گردان‌های القدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی به همراه چندین تن دیگر از جمله زنان و کودکان به شهادت رسیدند.

ساعاتی پس از این حمله و محکومیت‌های گسترده آن از سوی کشورها و شخصیت‌های مختلف، نیروهای مقاومت در غزه با اعلام پایان آتش بس، شهرک‌ها و مناطق صهیونیست‌نشین اراضی اشغالی را آماج موشک‌های خود قرار دادند و صدای آژیر خطر در اکثر مناطق اراضی اشغالی از جمله تل آویو طنین‌انداز شد و شهرک‌های زکیم، عسقلان، هتیف هاسعره، یار مردخای، سدیروت، اشکول، عین هبسور و بئیری در نزدیکی نوار غزه همگی کابوس جنگ قبلی غزه را بار دیگر پیش چشم خود دیدند.

سرایا القدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی اعلام کرد که بیش از 100 موشک به سمت مواضع دشمن شلیک کرده است.

منابع خبری رژیم صهیونیستی امروز (شنبه) خبر دادند که مقاومت غزه بیش از 50 راکت و موشک به سمت شهرک صهیونیست‌نشین «سدیروت» شلیک کرده است.

طبق گزارش این رسانه‌ها شهرک‌نشینان سدیروت تمامی شب را در پناهگاهها سپری کردند و همچنان در ترس و وحشت به سر می‌برند و خیابان‌های این شهرک خالی از صهیونیست‌ها شده و هیچ تحرکی در آن مشاهده نمی‌شود.

ارتش رژیم صهیونیستی، امروز (شنبه)، در بیانیه‌ای اعلام کرد که برآورد می‌کند حملات دست‌کم تا یک هفته دیگر همچنان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/