شهر خبر

سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری مشهد خبر داد؛

آماده‌باش ۵۴ ایستگاه آتش‌نشانی و ۲۸۰ آتش نشان در اطراف حرم رضوی

آماده‌باش ۵۴ ایستگاه آتش‌نشانی و ۲۸۰ آتش نشان در اطراف حرم رضوی

مشهد ـ سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: همزمان با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی ۵۴ ایستگاه آتش‌نشانی و ۲۸۰ آتش نشان در اطراف حرم رضوی در آماده باش هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید فرهادی با بیان اینکه سازمان آتش نشانی شهرداری مشهد برای تأمین ایمنی عزاداران در روزهای تاسوعا و عاشورا در شهر مشهد و خیابان‌های منتهی به حرم رضوی، اقداماتی را پیش بینی کرده است، اظهار کرد: ۵۴ ایستگاه آتش‌نشانی و ۲۸۰ آتش نشان در اطراف حرم رضوی در آماده باش هستند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد افزود: طی این دو روز، حدود ۲۴ دستگاه خودروهای سبک اطفای حریق و موتور سیکلت‌های عملیاتی آتش نشانی مشهد در ۴ لایه ایمنی در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی و بست‌های ورودی به حرم در ۵ مسیر شامل خیابان‌های نواب صفوی، امام رضا (ع)، آیت الله شیرازی، طبرسی و خسروی نو، مستقر می‌شوند.

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری مراسم عزاداری در اماکن روباز و هسته مرکزی شهر مشهد، خودروهای سبک و سنگین اطفای حریق و موتور سیکلت‌های سیار آتش نشانی برای تأمین ایمنی مردم در محل‌های برگزاری مراسم از دقایق ابتدای روز یکشنبه و تا پایان مراسم روزهای تاسوعا عاشورا مستقر هستند.