شهر خبر

کدخدا: تیمی یکدست شدیم/ مصدومی نداریم

کدخدا: تیمی یکدست شدیم/ مصدومی نداریم

کاپیتان تیم ملی والیبال زنان با بیان این‌که خوشبختانه تیمی یکدست شدیم و مصدومی نداریم، گفت: بازیکنان از نظر روحی و انگیزه شرایط بسیار خوبی برای آغاز بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا، مهسا کدخدا درباره اردوی برون مرزی تیم ملی والیبال زنان در شهر استانبول پیش از آغاز بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، افزود: آخرین اردوی تیم ملی والیبال زنان در استانبول برگزار شد که در این اردو علاوه بر پیگیری تمرینات بدنسازی و توپی، دو دیدار دوستانه و تدارکاتی با تیم جوانان فنرباغچه برگزار کردیم.

وی با بیان این‌که در این دو مسابقه، تیم ایران به پیروزی رسید، گفت: خواسته‌های سرمربی و تاکتیک‌های که تیم در تمرینات روی آن‌ها کار کرده بود، در دو مسابقه برابر فنرباغچه به خوبی در زمین پیاده کردیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال زنان با تاکید بر این‌که تیم ایران به آمادگی خوبی برای شروع بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی رسیده است، تصریح کرد: بازیکنان از نظر روحی و انگیزه، شرایط بسیار خوبی برای مسابقات پیش‌رو دارند. همه بازیکنان همدل هستند تا در بازی‌های کشورهای اسلامی نتیجه قابل قبولی کسب کنند.

وی ادامه داد: تیم ملی والیبال ایران در دو مسابقه تدارکاتی یکدست و با اشتباهات بسیار کمی ظاهر شد که نشان می‌دهد هماهنگی بازیکنان بیشتر شده است و امیدوارم در مسابقات والیبال کشورهای اسلامی این هماهنگی در زمین منجر به نتایج خوبی برای تیم ایران شود.

کدخدا با تاکید بر این‌که بازیکنان از نظر جسمانی و روحی در شرایط ایده‌آلی قرار دارند و مصدومی نداریم، گفت: همه بازیکنان تیم ملی والیبال ایران در بهترین شرایط جسمانی هستند و انشاالله نتیجه خوبی در قونیه کسب کنیم.

پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از 18 تا 27 مردادماه در شهر قونیه کشور ترکیه برگزار می‌شود و تیم ملی والیبال زنان ایران برای نخستین بار در این مسابقات شرکت می‌کند.

شاگردان الساندرا کمپدلی امروز (شنبه 15 مرداد) از استانبول راهی شهر قونیه می‌شوند و روز چهارشنبه 19 مرداد در نخستین مسابقه خود در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی برابر ازبکستان به میدان می‌روند.

انتهای پیام