شهر خبر

محمدحسنی، رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

دشمنان به دنبال مسموم کردن ذهن جوانان انقلابی و تکرار واقعه عاشورا هستند

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر اینکه شناخت و بصیرت تنها راه نجات بخش انسان امروز است، گفت:دشمنان نظام مقدس اسلامی با تبلیغات مسموم علیه دین اسلام و ولایت فقیه به دنبال مسموم کردن ذهن جوانان انقلابی و مسلمان ما و تکرار واقعه عاشورا هستند.

اعتمادآنلاین|

حجت الاسلام عباس محمدحسنی، رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان پادگان امام خمینی (ره) دژبان آجا، با تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، گفت: یکی ازمعماها و پیچیدگی‌های واقعه عاشورا، این است که یزید چگونه توانست مردم را علیه امام حسین (ع) بشوراند و دلخراش‌ترین و هولناک‌ترین حادثه تاریخ را رقم بزند که در احادیث و ادعیه مشهور شدت و هولناکی آن نیز نقل شده است.

به گزارش ایلنا، وی افزود: طی ۵۰ سال پس از رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت نوه ایشان امام حسین (ع) اتفاق افتاد و قاتلان ایشان همگی در زمره مسلمانان و اهل عبادت، مستحبات و حافظ وقاری کلام وحی بودند و برای کشتن ایشان قصد قربت کردند و این امر یک معنا و سوال است که چگونه ملتی خداباور توانستند امام خود را به شهادت برسانند؟

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه عنوان کرد: در عصر حاضر نیز زمینه این امر وجود دارد و دشمنان نظام مقدس اسلامی با تبلیغات مسموم علیه دین اسلام و ولایت فقیه به صورت گسترده در فضای مجازی و رسانه های تحت حمایت خود به دنبال تکرار آن واقعه تاریخی هستند که ذهن جوانان انقلابی و مسلمان ما را مسموم کنند. شخصیت‌های انقلابی را از بین ببرند همانطور که شخصیت های برجسته کشور را از ابتدای انقلاب تاکنون ترور کردند.

حجت الاسلام محمد حسنی ابراز داشت‌: واقعه کربلا بستری برای معرفت شناسی است. در این واقعه یزید با تبلیغات سوء امام را از چشم مردم بی‌بصیرت انداخت به طوری که به دنبال حذف فیزیکی امام بودند و احساس می کردند با کشتن او به خدا نزدیکتر خواهند شد.

 شوراندن مردم علیه امام حسین(ع) نتیجه تبلیغات گسترده و مسمومی بود که جامعه دینی را در مقابل رهبر دینی خود قرارداد.

وی در ادامه ضمن معرفی خباثت‌های دشمنان افزود: دشمن از صدر اسلام تا کنون به دنبال تغییر ذائقه فرهنگی دراقصی نقاط ممالک اسلامی و تطمیع خواص و تغییر در نگرش دینی افراد بود همچنان که در واقعه کربلا به این مسئله دست اندازی کرد. لذا شناخت و بصیرت تنها راه نجات بخش انسان امروز خواهد بود.