شهر خبر

جزئیات فوت دو شهروند تهرانی بر اثر تصادف

جزئیات فوت دو شهروند تهرانی بر اثر تصادف

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع دو فقره تصادف منجر به فوت برخورد شدید سواری رنو با عابر پیاده و فوت این عابر در اثر شدت جراحات وارده در خیابان جدی اردبیلی و برخورد شدید خودروی متواری و با عابر در بزرگراه زین الدین گفت و از تشدید مجازات برای راننده متواری این حادثه خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک  پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص این دو خبر گفت : به گفته شاهدان عینی حاضر در صحنه تصادف در  ساعت 23:55  شب  گذشته در  مسیر بزرگراه  زین الدین مسیر غرب به شرق قبل از هنگام  یکدستگاه وسیله متواری با عابر برخورد  می نماید . 

سرهنگ همه خانی افزود : پس از این حادثه  متاُسفانه  این عابر پیاده مذکر حدودا 40 ساله  بر اثر شدت ضربه وارده در محل حادثه فوت می نماید و راننده پس از دیدن این صحنه از محل حادثه متواری میگردد که بلافاصله پس از این حادثه عوامل منطقه 25 پلیس راهور فاتب در محل حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه  و به ثبت اظهارات شاهدین در خصوص وسیله نقلیه متواری پرداختند  . 

سرهنگ علی همه خانی  در خصوص فوت عابر پیاده در محدوده خیابان جدی اردبیلی بیان داشت :  برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 در ساعت ساعت 19:45 شب  گذشته در  موقعیت خیابان جدی اردبیلی نبش کاج سواری رنو PK با عابر برخورد که در این حادثه نیز  متاسفانه  عابر پیاده  در دم فوت می نماید  .  

وی گفت : تیم کارشناسی منطقه 22  پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و  ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار ، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند. 

وی در خصوص مجازات فرار از صحنه حادثه ماده ۷۱۹ قانون مجازات اسلامی گفت : هر گاه مصدوم احتیاج به کمک فوری داشته و راننده با وجود امکان رساندن مصدوم به مراکز درمانی و یا استمداد از مأمورین انتظامی از این کار خودداری کند و یا به منظور فرار از تعقیب، محل حادثه را ترک و مصدوم را رها کند حسب مورد به بیش از دو سوم حداکثر مجازات مذکور در مواد ۷۱۴ و ۷۱۵ و ۷۱۶ این قانون محکوم خواهد شد و دادگاه نمی‌تواند در مورد این ماده تخفیف قائل شود. 

سرهنگ همه خانی توصیه نمود: در صورت بروز هرگونه تصادف اعم از خسارتی  و جرحی  و خدای ناکرده فوتی  در سطح معابر ضمن حفظ خونسردی خود ابتدا و قبل از هرگونه اقدامی  با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس حاصل نموده و پلیس را در جریان تصادف قرار دهند.

 

انتهای پیام