شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#نمایشگاه#دارای

۵ محصول نانویی ساختمان در نمایشگاه ایران نانو ارائه می شود

۵ محصول نانویی ساختمان در نمایشگاه ایران نانو ارائه می شود

بر اساس اعلام ستاد توسعه فناوری نانو، یک شرکت دانش بنیان ۵ محصول دارای گواهینامه نانو مقیاس را در نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۱ ارائه می کند.

به گزرش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد توسعه فناوری نانو، پودر عایق رطوبت آنتی‌باکتریال ، پودر بندکشی کاشی و سرامیک با خاصیت آنتی‌باکتریال، ملات رنگی‌نما با خاصیت آنتی‌باکتریال ، پوشرنگ ساختمانی آنتی باکتریال و ملات تعمیراتی آنتی‌باکتریال محصولات دارای گواهی نانومقیاس یک شرکت دانش بنیان هستند که قرار است در سیزدهمین نمایشگاه فناوری‌نانو عرضه شوند.

محمدعلی طاهباز رئیس هیئت‌مدیره این شرکت دانش بنیان گفت: هدف ما از حضور در نمایشگاه نانو، معرفی توانمندی‌ها و محصولات شرکت است. از این رو با ۵ محصول نانویی در این نمایشگاه حضور می یابیم.

وی افزود: در حاشیه نمایشگاه نانو، ما آماده ایجاد ارتباط و همکاری با شرکت‌های خصوصی هستیم و از تعامل با آن‌ها برای گسترش فضای کسب و کار استقبال می‌کنیم.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت خاطر نشان کرد: بیش از ۶۰ محصول مختلف در این شرکت تولید می‌شود که از آن جمله می‌توان به انواع افزودنی‌ها، روان‌کننده‌ها، ضدیخ و ترکیبات مربوط به بتن اشاره کرد. هر چند تخصص اصلی این شرکت در ملات‌های پایه سیمانی بوده و در عین حال انواع چسب‌های ساختمانی نظیر چسب کاشی را نیز تولید و به بازار عرضه می‌کند.

سیزدهمین نمایشگاه فناوری‌نانو با عنوان ایران نانو ۱۴۰۱ از تاریخ ۹ الی ۱۲ مهرماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.