شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پژو 206

برخورد یک پژو 206 با هیأت عزاداری/ 19 نفر مصدوم شدند، چند نفر فوت کردند؟+ تصاویر

کدخبر: 513168
مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از کشته و مصدوم شدن ۲۲ نفر در برخورد پژو ۲۰۶ با عزاداران در یکی از شهرستان‌های این استان خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایمنا، عباس عابدی، مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان اظهار کرد: حادثه برخورد یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ اس‌دی با عزاداران در ساعت ۲۲:۴۰ شب گذشته به اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی افزود: محل این حادثه در شهرستان اردستان، بلوار مفتح (شهرک کاوه) بود که بلافاصله سه واحد امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان تصریح کرد: مصدومان پس از اولویت‌بندی مصدومیت و ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی در ۲ مرحله به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند.

تصاویر | برخورد پژو ۲۰۶ با هیأت عزاداری | ۲۲ نفر کشته و مصدوم شدند | ۲ کودک در میان مصدومان

وی ادامه داد: تعداد مصدومان این حادثه ۱۹ نفر شامل ۸ خانم ۱۷ تا ۶۵ ساله و ۸ آقا ۱۶ تا ۶۵ ساله و ۳ کودک ۷ تا ۱۵ ساله است و متأسفانه در این حادثه ۳ نفر شامل یک مرد ۵۲ ساله و ۲ خانم ۶۵ و۷۰ ساله فوت شدند.

عابدی تصریح کرد: در این حادثه اتوبوس آمبولانس اعزامی از اصفهان ۷ مصدوم را به بیمارستان‌های غرضی، کاشانی و امین منتقل کرد.

وی افزود: در همان دقایق اولیه اعلام‌ حادثه با هماهنگی ستاد هدایت دانشگاه، پزشک جراح و بیهوشی از بیمارستان نطنز به محل بیمارستان اردستان اعزام شدند.