شهرخبر

«شب دهم» امروز با سی میلیارد تومان ساخته می‌شود

«شب دهم» امروز با سی میلیارد تومان ساخته می‌شود

یکی از بازیگرانی که با سریال شب دهم درخشید و به واسطه سبقه تئاتری و توانمندی‌هایش در نقش یاور در مقابل حسین یاری ره صدساله را با یک سریال ماندگار طی کرد و در میان مخاطبان و البته صاحب‌نظران با اقبال مواجه شد پرویزفلاحی پور بود که حالا با موضوع تولیدات تلویزیونی با محتوای تاریخی و مذهبی با خبرگزاری برنا همراه شد.

پرویز فلاحی‌پور بازیگر تئاتر و تلویزیون که در آثاری همچون سریال کلانتر، مرد هزار چهره، دلنوازان، خانه امن نقش‌آفرینی کرده است و این روزها دو سریال «بی‌نشان» و «آتش سرد» را در انتظار اکران دارد در پاسخ به این سوال که چرا در تولیدات کارهای مذهبی به ویژه ماه محرم موفق عمل نکرده‌ایم و مشخصا کنداکتور ما خالی است به خبرنگار گروه فرهنگ و هنر برنا گفت: دقیقا نمی‌دانم دلیل این قضیه چیست‌ اما حدس می‌زنم به دلیل کمبود بودجه و صرفه‌جویی بوده باشد. این روزها شاهد این هستیم که یا کارهای کوچک تولید می‌شود یا آثار قبلی را مجدد بازپخش می‌کنند. البته خود من بعد از تاسوعا عاشورا سریال «بی‌نشان» ساخته‌ راما قویدل و «آتش سرد» ساخته رضا ابوفاضلی را آماده پخش دارم که کارهای محرمی محسوب نمی‌شوند اما مضمون آن‌ها درباره شهادت، مسائل اخلاقی و مذهبی است که بی‌ربط با این ایام هم نیست.

بازیگر نقش (یاور) در سریال شب دهم ادامه داد: سریال شب دهم کار درجه‌یکی بود که آن زمان باعث شد مردم من را بیشتر بشناسند. فکر می‌کنم اگر الان با این اوضاع اقتصادی بخواهند چنین سریالی بسازند باید حدود بیست_سی میلیارد بودجه بگذارند. نمی‌دانم این سرمایه در توان صداوسیما باشد یا نه‌.

فلاحی‌پور عنوان کرد: به هر حال نباید تاثیر کارهای هنری را دست کم گرفت. این تولیدات روی مخاطب و عزاداری‌های او تاثیرگذار است. من فکر می‌کنم اگر بودجه باشد در این ژانر کارهای بیشتری ساخته می‌شود چون خود تلویزیون آگاه است که این آثار مخاطبان بسیاری خواهد داشت‌.

خبرنگار: تبسم کشاورز

انتهای پیام