شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#بارسلونا

معارفه ۵۹ هزار نفری در نیوکمپ؛ لواندوفسکی: درپی دستاوردهای بزرگی هستم

معارفه ۵۹ هزار نفری در نیوکمپ؛ لواندوفسکی: درپی دستاوردهای بزرگی هستم

تهران- ایرنا- ستاره لهستانی تیم فوتبال بارسلونا پس از برگزاری مراسم معارفه‌اش گفت: درپی دستاوردهای بزرگی در بارسلونا هستم و امیدوارم با حمایت هواداران، جام‌های زیادی کسب کنیم.

به گزارش ایرنا؛ مراسم معارفه «روبرت لواندوفسکی» مهاجم و کاپیتان تیم ملی فوتبال بارسلونا که اخیرا به بارسلونا پیوسته است، روز جمعه در حضور بیش از ۵۹ هزار تماشاگر در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شد. او از این پس با پیراهن شماره ۹ کاتالان‌ها به میدان خواهد رفت.

این مهاجم توانمند که پس از سال‌ها درخشش در بایرن‌مونیخ به بارسلونا ملحق شد در پایان مراسم معارفه‌اش گفت: از بودن در بارسلونا افتخار می کنم، خوشحالم و امیدوارم بتوانم گل‌های زیادی برای شادی هواداران به ثمر برسانم.

وی گفت: دیدن این تعداد هوادار در ورزشگاه نوکمپ شگفت‌انگیز بود و برایم لذت‌بخش است. برای فصل پیش رو آماده هستم و امیدوارم با بارسلونا عناوین قهرمانی کسب کنم. ما سعی می‌کنیم با حمایت هواداران به دستاوردهای زیادی دست پیدا کنیم.

معارفه ۵۹ هزار نفری در نیوکمپ؛ لواندوفسکی: درپی دستاوردهای بزرگی هستم

لواندوفسکی ادامه داد: زمانی که هواداران زیادی را در مراسم معارفه‌ام در ورزشگاه نوکمپ دیدم، احساس شگفت‌انگیزی به من دست داد. می‌خواهم مهارت خود را در زمین نشان دهم و به هواداران در سراسر جهان شادی بدهم.

وی حضور در بارسلونا را چالش بزرگی دانست و تصریح کرد: می‌خواهم کارهایی انجام دهم تا به تیم و عملکرد تیمی بارسا کمک کنم. مایلم از تجربیاتم برای کمک به هم‌تیمی‌هایم استفاده کنم. به نظرم ترکیب تجربه و جوانی چیز خوبی است، چیزی که در بارسا آن را داریم. می‌دانم که فصل گذشته فصل آسانی برای بارسا نبود، اما وقتی با رئیس باشگاه صحبت کردم و متوجه پروژه‌ مدنظر آنها شدم، برای پیوستن به این تیم تردید نکردم.