شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#نمایشگاه#مرز مهران

برپایی نمایشگاه عکس عزاداری منطقه ۱۱ تهران در مرز مهران

برپایی نمایشگاه عکس عزاداری منطقه 11 تهران در مرز مهران

رئیس اداره روابط عمومی منطقه 11 تهران از برگزاری مسابقه عکاسی نگاه عزادار به نمایشگاه عکس در مرز مهران خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا، محدثه ذوالفقاری رییس اداره روابط عمومی منطقه 11 تهران در خصوص اقدامات اداره روابط عمومی در ماه محرم گفت: طی دیدار و تماس و کسب اطلاعات از نواحی چهارگانه منطقه11 تهران در کلیپ های متعدد تولید شده این اداره، اطلاعیه های مربوط به برگزاری مراسم آیینی را در شبکه های رسمی منطقه11 منتشر کردیم تا شهروندان از مراسم این منطقه مطلع شوند.

وی ضمن اشاره به قدمت و تاریخچه جغرافیایی منطقه11 تهران اظهار کرد : از گذشته تاکنون منطقه11 از جمله مناطقی بوده که بافت سنتی و شاکله اجتماعی از طبقه مومنین و متدینین تهران را شکل داده و بر همین اساس منطقه11 تهران از جمله مناطقی است که در هر کوی و معبری، هیئات و دسته جات عزاداری ویژه ماه محرم برپا کرده است.

 وی  خاطر نشان کرد: با توجه به برگزاری مراسم آیینی در منطق 11 تهران از شهروندان دعوت کردیم تا پایان دهه دوم ماه محرم آثار عکاسی خود را از مراسم عزاداری این ماه به مسیر ارتباطی تعریف شده در شبکه های اجتماعی ارسال کنند تا پس از پایان دهه به ۵ تصویر ارسالی برتر هدایا و لوح ماندگار اهدا شود.

 ذوالفقاری اعلام کرد: از شهروندان دعوت می کنیم در مسابقه عکس نگاه عزادار شرکت کنند و در نهایت از مجموعه ۲۰ اثر برتر در اربعین حسینی نمایشگاه عکسی در مرز مهران ویژه زوار امام حسین (ع) با حضور هنرمندان عکاس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام