شهر خبر

تلاش تیم‌های زنان و مردان هاکی ایران برای موفقیت در آسیا

تلاش تیم‌های زنان و مردان هاکی ایران برای موفقیت در آسیا

تهران- ایرنا- تیم‌های زنان و مردان هاکی ایران از روز ۱۷ مردادماه کار خود را برای کسب موفقیت در مسابقات آسیایی تایلند آغاز می‌کنند.

به گزارش ایرنا؛ تیم های ملی هاکی داخل سالن مردان و زنان کشورمان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند، عازم بانکوک می‌شوند.

تیم‌های ملی هاکی کشورمان که از مدت‌ها پیش تمرینات خود را در قالب اردوهای متعدد برگزار کردند که ۱۲ اردو برای آقایان و ۱۳ اردو سهم بانوان هاکی باز بود. تیم ملی مردان روز چهارشنبه راهی بانکوک شد و تیم زنان نیز امروز جمعه به محل برگزاری مسابقات سفر می‌کند.

تیم ملی هاکی داخل سالن مردان به سرمربیگری رجب نورانی که جهت دفاع از عنوان قهرمانی خود در این مسابقات حضور یافته در گروه A آقایان با تیم‌های چین تایپه، اندونزی و تایلند میزبان همگروه است که بازی نخست خود را روز دوشنبه ۱۷ مرداد برابر چین تایپه برگزار می کند.

تیم ملی هاکی سالنی زنان نیز به سرمربیگری نیلوفر عبدی هم که جهت کسب سکو به این مسابقات اعزام شدند، در گروه A بانوان با تیم‌های قزاقستان، چین تایپه، اندونزی و کامبوج همگروه هستند که در بازی نخست  به مصاف کامبوج خواهند رفت.

مسابقات قهرمانی آسیا از ۱۷ لغایت ۲۴ مرداد در شهر بانکوک تایلند برگزار می‌شود.

تلاش تیم‌های زنان و مردان هاکی ایران برای موفقیت در آسیا

اسامی تیم ملی مردان

سجاد ممی زاده، مهدی شاهرخی، وحید صمدی، محمد اثنی عشری، رضا عبادیفر، پیام لشکری، امیرمهدی میرزاخانی، محمد قریشی، محمد کریمی، محسن بهلولی، داریوش دوست‌محمدی و حمید نورانیان

اسامی تیم ملی زنان

مینا اعتقادی، زینب احمدی، ساناز بهرامی، زیبا یحیوی، مریم حیدری، منیره کیانفر، هما حسینی،‌ نسیم میرزایی، زهرا قرایی، زهرا رشیدیان، مینا باقری و الهام دایی