شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نمایشگاه کتاب#عاشورایی

برپایی نمایشگاه کتاب «فتح خون» در دهه اول محرم/ عرضه شاخص‌ترین کتاب‌های عاشورایی

برپایی نمایشگاه کتاب «فتح خون» در دهه اول محرم/ عرضه شاخص‌ترین کتاب‌های عاشورایی

فرهنگسرای اندیشه نمایشگاه کتاب «فتح خون» را برگزار کرده و به صورت یکپارچه شاخص‌ترین آثار عاشورایی را به علاقه‌مندان کتاب عرضه کرده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ همزمان با دهه اول ماه محرم و فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان فرهنگسرای اندیشه نمایشگاه و فروشگاه کتاب «فتح خون» را برای آشنایی شهروندان با آموزه‌های عاشورایی و شناخت بهتر شهدای کربلا برگزار می‌کند. 

در این نمایشگاه، گنیجنه‌ای از آثار نویسندگان و شاعران شاخص کشورمان با موضوع محرم، امام حسین و شهدای کربلا جمع‌آوری شده و به صورت منسجم و یکپارچه در اختیار مخاطبان عزیز قرار گرفته است تا بتوانند ضمن مشاهده این آثار، کتاب‌های موردنظر خود را خریداری کنند. 

فرهنگسرای اندیشه

هدف از برپایی این نمایشگاه این است که علاقه‌مندان به کتابخوانی بتوانند تمام آثار مربوط به این حوزه را در یک مکان مشاهده کنند و هم‌چنین با خواندن بهترین آثار در این زمینه درک و شناخت درست‌تری نسبت به امام حسین علیه السلام و یاران باوفای او پیدا کنند. 

براساس این گزارش، این نمایشگاه از روز ۱۲ الی ۱۹ مردادماه همزمان با دهه اول محرم از ساعت ۱۶ الی ۲۰ در بوستان شهید منفردنیاکی (اندیشه) مجاور فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود. 

انتهای پیام