شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزیر ورزش

عبدالحمید احمدی: تلاش‌های وزیر ورزش و جوانان برای برطرف شدن مشکلات فوق‌العاده است/ سجادی بهترین تصمیمات را می‌گیرد

عبدالحمید احمدی: تلاش‌های وزیر ورزش و جوانان برای برطرف شدن مشکلات فوق‌العاده است/ سجادی بهترین تصمیمات را می‌گیرد

احمدی گفت: تلاش‌های وزیر ورزش و جوانان برای برطرف شدن مشکلات و چالش‌ها فوق‌العاده است.

عبدالحمید احمدی، عضو شورای راهبردی و شورای سیاست گذاری تاریخ شفاهی ورزش ایران درباره رونمایی از 31 عنوان کتاب تاریخ شفاهی ورزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: یکی از کارهای ارزشمندی که طی این 4.5 سال گذشته به اهتمام کمیته ملی المپیک، مشارکت وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون‌های ورزشی، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش انجام شد پروژه تاریخ شفاهی ورزش ایران بود. گام‌های بلندی در این راستا برداشته شد این که ما بتوانیم یک گنجینه‌ای را به گنجینه‌های قبلی ورزش ایران اضافه کنیم بسیار ارزشمند است. اینکه ما در 100 سالی که ورزش ایران فعال شده بتوانیم اینها را با موضوعات مختلف مستند سازی کنیم چه رویدادهای ورزشی، چه رشته‌های ورزشی، چه اماکن ورزشی، چه شخصیت‌های ورزشی و چه حتی افتخارات ورزشی‌مان الحمدالله گام مثبتی است. 

وی افزود: سومین دوره از رونمایی از آثار تاریخ شفاهی ورزش ایران بود که در حوزه ورزش آموزش و پرورش، اماکن ورزشی، رشته والیبال و وزنه برداری شاهد رونمایی از آثارش بودیم، پیش‌تر هم در کشتی، فوتبال و یک سری رشته‌های ورزشی دیگر شاهد این رونمایی‌ها بودیم. همگام با تاسیس موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک این گام مکمل هم باید برداشته می‌شد من امیدوارم با تغییر مدیریت‌ها این مسیر و این حرکت ارزشمند قطع نشود و ما بتوانیم شاهد استمرار و تقویت این حرکت ارزشمند فرهنگی و ورزشی باشیم‌. این اقدامات همه میراثی است برای آینده‌گان ما، اینکه آینده‌گان کشور با سیر تحول ورزش در ایران و فراز و فرودهای ورزش کشورمان بیشتر آشنا شوند. 

معاون فرهنگی سابق وزارت ورزش در ادامه درباره عملکرد حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان نیز به خبرنگار برنا گفت: دکتر سجادی یک چهره شناخته شده ورزشی و یک تحصیلکرده در حوزه ورزش است که در حال حاضر نیز سکان هدایت ورزش کشور را به عهده دارد. یکی از انتظارات همیشگی جامعه ورزش همین امر بود که که این مسئولیت به یک چهره ورزشی سپرده شود بنابراین انتخاب دکتر سجادی را می‌توانیم یک گزینه مطلوب برای ورزش کشورمان بدانیم. طبعا سعی آقای سجادی این است که بتواند مشکلات و چالش‌هایی که پیش‌روی ورزش است را دنبال و برطرف کند و بتواند به مسئولیت‌ها و آن وظایفی که در قانون اهداف و وظایف و اختیارات ورزش و جوانان به آن تاکید شده عمل کند.

وی عنوان کرد: در واقع همیشه ما چالش‌هایی پیش روی مدیران ارشد ورزش داشتیم و آقای دکتر سجادی هم از این موضوع مستثنی نبودند، تلاش شخص ایشان از نظر من فوق العاده است. آقای سجادی سعی کرده در جایگاه یک مدیر ورزشی بهترین اقدامات و تصمیمات را برای ورزش کشورمان بگیرد و با یک هماهنگی و تعامل با کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و فدراسیون‌های ورزشی کار ورزش را پیش ببرد اما یکی از موضوعات مهمی که در جامعه ورزش مطرح بوده و هست تیم مدیریتی دکتر سجادی است. البته نه در همه بخش‌ها و حوزه‌ها اما در ورزش مهم است که تیم مدیریتی بتواند هم‌پای وزیر چالش‌ها را دنبال کند. از دید من دکتر سجادی در این بخش نیاز به تقویت دارد تا بتواند هم شرایط مناسب‌تری را برای خودشان در وزارت ورزش و  هم ورزش کشور را در جهت پیشبرد اهداف‌شان یاری کند. 

انتهای پیام