شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#خراسان#آتش

ملکی خبر داد

مهار شعله‌های آتش در یک انبار کالا واقع در میدان خراسان

مهار شعله‌های آتش در یک انبار کالا واقع در میدان خراسان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک انبار کالا واقع در میدان خراسان خبر داد و گفت: در حال حاضر آتش به‌طور کامل خاموش شده و لکه‌گیری نیز به پایان رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی با تشریح جزئیات وقوع حریق در یک انبار کالا واقع در میدان خراسان گفت: ساعت ۲۱:۱۸ امشب یک مورد آتش‌سوزی در یک انبار کالا در میدان خراسان، ابتدای خیابان خاوران به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و با توجه به کثرت تماس‌های شهروندان پنج ایستگاه آتش‌نشانی به‌همراه تانکر آب و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان در مدت زمان پنج دقیقه به محل حادثه رسیدند و مشاهده شد که در یک گاراژ به وسعت حدوداً دو هزار متر که در آن تعداد زیادی غرفه‌های کوچک و بزرگ که با ستون‌ها و سقف‌های نامناسب شیروانی پوشانده شده بود و اجناس زیادی در آن نگهداری می‌شد و در مجاورت آن قوطی‌های رنگ، تینر و پشم شیشه وجود داشت که همگی شعله‌ور شده بود.

وی با اشاره به تخریب سقف‌ها به دلیل وقوع حریق اظهار کرد: در فاصله کمی از این انبار یک پمپ بنزین وجود داشت و در نزدیکی آن نیز ساختمان‌های مسکونی وجود داشت و احتمال سرایت حریق به این بخش‌ها وجود داشت.

ملکی عنوان کرد: آتش‌نشانان از چند جهت عملیات را آغاز کردند و خیلی سریع موفق شدند که آتش را تحت کنترل خود درآورند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی در پی نداشت، گفت: در حال حاضر آتش به‌طور کامل خاموش شده و لکه‌گیری نیز به پایان رسیده و نیروها در حال ایمن‌سازی محل حادثه هستند.

وی به شهروندان توصیه کرد که با توجه به حرکت دسته‌های عزاداری در خیابان‌ها همکاری لازم را با نیروهای امدادی داشته باشند.