شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تجهیزات#غزه#منابع

گسیل تجهیزات نظامی صهیونیست‌ها به مرز غزه

غزه

منابع خبری پنجشنبه شب گزارش دادند صهیونیست‌ها از بیم انتقام مقاومت فلسطین، نیرو و تجهیزات نظامی بیشتری را در مرز با غزه مستقر کرده‌اند.

 به گزارش مشرق، آویو کوخاوی رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی از نیروهای این رژیم خواسته است برای هرگونه تنش احتمالی با غزه آماده باشند.

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی، تجهیزات و نیروهای اضافی در مرز با غزه مستقر کرده است و برای سومین روز متوالی در حالت آماده باش قرار دارد.

رسانه‌های فلسطینی به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند، یائیر لاپید نخست وزیر این رژیم مرخصی خود را به دلیل حساسیت موضوع و احتمال وقوع تنش در مرز با غزه به تعویق انداخته است.

همچنین طی روزهای گذشته رژیم صهیونیستی گذرگاه‌های مرزی غزه و همچنین ساحل زکیم را بسته و حرکت قطارها به شهر عسقلان را متوقف کرده است.

پایگاه خبری عرب ۴۸ گزارش داد که شواهد حاکی از آن است که رژیم صهیونیستی آماده انجام عملیات جدیدی در نوار غزه است.

این در حالی است که شاخه گردان قدس در جنین بامداد پنجشنبه رژیم صهیونیستی را به حملات تلافی‌جویانه تهدید کرد.

گردان القدس افزوده است که هرگز در برابر حمله دشمن صهیونیستی به شیخ بسام السعدی از رهبران جهاد اسلامی سکوت نمی‌کنیم و اجازه نخواهیم داد آب خوش از گلوی صهیونیست‌ها پایین برود.

بیم و هراس مقام‌های امنیتی رژیم صهیونیستی درحالی است که دوشنبه شب در حمله دژخیمان صهیونیست به اردوگاه جنین، یک جوان فلسطینی به نام ضرار ریاض الکفرینی به شهادت رسید.

علاوه بر شهادت این جوان فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین، شیخ «بسام السعدی» یکی از مقام‌های ارشد جنبش مقاومت جهاد اسلامی در جنین توسط نظامیان صهیونیست بازداشت و در درگیری با نظامیان صهیونیست از ناحیه شکم مجروح شد.

منبع: ایرنا