شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#فوتبالی#نفت#صنعت نفت

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:

بازیکن رابه طور پلی استیشن هدایت نمی‌کنم/تفکر فوتبالی آلمانی دارم

بازیکن رابه طور پلی استیشن هدایت نمی‌کنم/تفکر فوتبالی آلمانی دارم

آبادان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازیکن را به صورت پلی استیشن هدایت نمی‌کنم که سیم او دستم باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا پرکاس شامگاه پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن کنفرانس باشگاه گلستان آبادان برگزار شد، اظهار کرد: امسال مبنا را بر اساس اطلاع رسانی به موقع و شفاف گذاشتیم.

وی ادامه داد: پیشرفت در هر زمینه‌ای می‌تواند برای یک تیم مثبت باشد؛ نحوه بازی، رتبه تیم، نتایج تیم و رسیدن به اهداف مد نظر را می‌توان از ویژگی‌های یک تیم مثبت قلمداد کرد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عنوان کرد: انجام بازی تاکتیکی، اجرای بازی مناسب، دریافت کارت کمتر، بازی جوانمردانه و تفکر حرفه‌ای بازیکن می‌تواند بخشی از پیشرفت یک تیم مثبت باشد.

پرکاس بیان کرد: می‌خواهیم به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم تا اگر کادر فنی بعدی آمد نیز ریل‌گذاری مناسب محقق شده باشد. قطعاً هر باشگاهی علاقمند است در رتبه‌های صدر قرار بگیرد و تلاش ما نیز برای بهتر شدن و ارتقای تیم است.

وی افزود: باید در برخی پست‌ها با توجه به حساسیت‌ها بازیکن‌های شاخص جذب کنیم و مبنا را بر این گذاشتیم تا تیم را بومی ببندیم و بومی و اگر قرار باشد به صورت واقعی تیم بومی شود باید در ۳ - ۵ سال این فرایند باید انجام شود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان یادآور شد: باید برای سهمیه و کسب رتبه‌های خوب بجنگیم زیرا در لیگ برتر هستیم و برای هوادار نباید دغدغه‌ای در این زمینه ایجاد شود. شرایط جامعه، شرایط فرهنگی و بودجه موضوعاتی بوده که در جذب بازیکن دخیل است.

پرکاس یادآور شد: به دلیل اینکه در برخی پست‌ها نمی‌توانستیم که بازیکن ایرانی داشته باشیم، بازیکن خارجی را مد نظر قرار دادیم که با توجه به شرایط، سن بازیکن و فیلم‌های بررسی شده بازیکن مورد نظر خود را انتخاب می‌کنیم و این موضوع انجام شده است.

وی اظهار کرد: مدرک مربیگری خود را از یوفا گرفتم ولی مدرک داوری و دروازه‌بانی را نیز دارم. البته کارشناسی یکی از خصوصیات مربی است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه «خود را ایرانی یا آلمانی می‌دانید؟» گفت: دانش آموخته آلمان هستم و بیش از ۳۰ سال خارج از کشور زندگی کردم. من در کشوری زندگی کردم که می‌گویند اصل اول تا سوم نظم است.

پرکاس عنوان کرد: نظم بسیار برای من مهم است و بازیکنانم تاکنون این موضوع را پذیرفته‌اند و ما بدون نظم اصلاً نمی‌توانیم هیچ‌گونه اقدام مثبتی را انجام دهیم.

وی افزود: همه الفبای فوتبال را در فوتبال آلمان یاد گرفتم و دوره‌ها را در اروپا گذرانده‌ام. به ایرانی بودن خودم افتخار می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: دو ملیتی هستم و ساکن آلمان نیز هستم و از نظر مدرک و علم فوتبال تفکری آلمانی هستیم.

وی افزود: وقتی به تیم صنعت نفت آبادان آمدم از همه موضوعات و مشکلات اطلاع داشتم. متولد خرمشهر هستم و خودم را ایرانی و خوزستانی می‌دانم. بزرگ شده آبادان هستم و بستگانم در آبادان هستند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص جذب بازیکن بیان کرد: بعد از اینکه سرمربی شدم با توجه به اینکه ۱۶ بازیکن نفت را دیده بود، نتایج سایر تیم‌ها را به عنوان یک ایرانی بررسی و دنبال می‌کردم.

پرکاس اضافه کرد: همه قراردادها دوساله منعقد شده و همچنین هر موقع خودم احساس کنم دیگر توانایی برای باشگاه ندارم از تیم می‌روم.

پرکاس تاکید کرد: بازیکن را به صورت پلی استیشن هدایت نمی‌کنم که سیم او دستم باشد.