شهر خبر

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان:

خیری از سازمان منطقه آزاد اروند ندیده‌ایم/ نفت در حال نابودی است

خیری از سازمان منطقه آزاد اروند ندیده‌ایم/ نفت در حال نابودی است

آبادان- مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: به عنوان شهروند و فوتبالی خیری از سازمان منطقه آزاد اروند ندیده‌ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، جهانگیر کی شمس شامگاه پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن کنفرانس باشگاه گلستان آبادان برگزار شد با اشاره به مشکل ورزشگاه تختی این شهر اظهار کرد: با مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان صحبت کردم تا اگر حتی یک درصد مشکل ورزشگاه تختی آبادان رفع نشد از زمین اهواز استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: اولویت مدیریت باشگاه صنعت نفت و پالایشگاه آبادان تسریع در روند رفع مشکلات ورزشگاه تختی این شهر است؛ مسئولان پالایشگاه آبادان برای بهسازی ورزشگاه تختی این شهر قول مساعد دادند زیرا دارایی‌ها متعلق به پالایشگاه است.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: موضوع اینکه بازی با تماشاگر یا بدون تماشاگر باشد مربوط به پیشرفت کار می‌شود؛ شاید دو بازی بدون تماشاگر باشد تا مشکلات سکوها رفع شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه در خصوص مسائل مطرح شده «در خصوص امید شریفی نسب در فضای مجازی چه شفاف سازی‌ای دارید؟» عنوان کرد: بر اساس تصمیماتی که گرفته شده و قول‌هایی که داده شده، قرار است که در همه تیم‌های پایه فعالیت گسترده داشته باشیم؛ البته ۶۸۳ نفر در رده‌های سنی مختلف در حال تمرین هستند.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان با اشاره به امکانات تیم‌های پایه بیان کرد: بهترین هتل، لباس و خدمات در نظر گرفته شده و همه مشکلات را پیگیری می‌کردم زیرا بومی و جگرسوخته آبادان هستم.

کی شمس تصریح کرد: در روزهای گذشته عده‌ای آمدند و آتش‌بیار معرکه شدند؛ البته شریفی نسب نباید نسبت به موارد مطرح شده در فضای مجازی سکوت می‌کرد و نمی‌دانم دلیل سکوتش چیست.

وی یادآور شد: اواخر بازی‌های لیگ بود که در محافل شهری اعلام شد بنده نسبت به تیم بزرگسالان بی تفاوت شدم و می‌خواهم «شریفی نسب» را سرمربی قرار دهم که وارد چالش شدیم، این در حالی است که برخی‌ها در شبکه‌های مجازی حتی برای رفتنم نیز حواشی ایجاد می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان اظهار کرد: مواردی که در برخی صفحات مجازی برای تیم امید گفته می‌شود در واقع به دنبال ایجاد چالش هستند.

کی شمس عنوان کرد: بازیکنان امید با ما قرارداد دارند و قرار نیست ۶ سال روی بازیکن برنامه‌ریزی کنیم و بعد که رشد کرد، فکر رفتن به تیم دیگری داشته باشد.

وی تصریح کرد: به عنوان مثال یک بازیکنی که حتی بازی خوبی نداشته اعلام کرد «برای بنده افت دارد در تیم لیگ برتری امیدها بازی کنم!» برخی صفحات در فضای مجازی که ناجوانمردانه و ناعادلانه مطلب می‌نویسند از این بازیکن دفاع می‌کردند. بنده به عزیزان بازیکن به عنوان برادر بزرگ‌تر اعلام می‌کنم که طبق قرارداد رفتار خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان با اشاره به اسپانسری سازمان منطقه آزاد اروند توضیح داد: به عنوان شهروند و فوتبالی خیری از سازمان منطقه آزاد اروند ندیده‌ایم. قراردادی را که به عنوان اسپانسر به تعهدات خود عمل نکند، امضا نخواهم کرد؛ مثلاً به ما اعلام می‌کنند که ۳۰ میلیارد تومان در گرفته شده ولی وقتی مراجعه می‌کنم می‌بینم که رقم کمتری در نظر گرفته شده است.

کی شمس با بیان اینکه در شهر آبادان هیچکس کمکم نمی‌کند، اظهار کرد: وعده داده می‌شود ولی هیچکدام از تعهدات آنها انجام نشده ولی خیلی موارد را به نام خود مصادره می‌کنند.

وی با اشاره به خلاءهای قانونی افزود: اکنون که برنامه هفتم توسعه است، اگر متولیان و مسئولان امر کاری نکنند نیز معلوم نیست تا سال‌های دیگر چه اتفاقی برای تیم نفت آبادان رخ دهد چرا که تیم در حال نابودی است.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان با اشاره به منابع مالی نفت توضیح داد: فصل سال گذشته حدود ۶۰ میلیارد بودجه نفت بود که مقداری از آن تحقق پیدا کرد و در تیم‌های دیگر حتی تیم‌های پایه نیز این مقدار هزینه نشد.

کی شمس با اشاره به نحوه انتخاب سرمربی فعلی نفت آبادان گفت: سال گذشته نیز «رضا پرکاس» را به عنوان یک نیروی بومی زیر نظر داشتیم. پرکاس در بالاترین رده‌ها در حال تدریس است و او تا ساعت سه شب در حال تلاش است.