شهر خبر

اجرای طرح ۲ دقیقه با یه دوست خوب در منطقه ۲۱

اجرای طرح 2 دقیقه با یه دوست خوب در منطقه 21

معاون حمل ونقل وترافیک منطقه 21 تهران از اجرای طرح دودقیقه با یک دوست خوب به منظور آشنایی با دوچرخه سواری و ایجاد نشاط عمومی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدرضا سالمی معاون حمل ونقل وترافیک منطقه21 تهران  درخصوص طرح دودقیقه با یه دوست خوب  گفت: با هدف فرهنگ سازی و آشنایی هرچه بیشتر شهروندان اعم از دانش آموزان، والدینشان، کادر آموزشی مدارس و کارمندان ادارات و نهادهای مختلف با مقوله دوچرخه و دوچرخه سواری و جلب توجه همگانی جهت نیل به هوای پاک و همچنین ایجاد نشاط عمومی، بوستان آموزش ترافیک منطقه 21 اقدام به برگزای "طرح دو دقیقه با یه دوست خوب" کرده است.

وی ادامه داد: در جریان این طرح که با همکاری بانوان گروه رکاب زنان تهرانسر برگزار می‌شود، این گروه دوچرخه سوار در محل ادارات یا واحدهای آموزشی حضور پیدا می‌کنند و ضمن ارائه آموزش ها و راهکارهای لازم؛ کارکنان، اربابین رجوع و افراد حاضر در محل را به دو دقیقه استفاده از دوچرخه دعوت می‌کنند.

سالمی افزود: در نخستین گام این طرح، گروه دوچرخه سوار رکاب زنان با حضور در دبیرستان دخترانه دانش به ارائه آموزش های لازم به دانش آموزان حاضر، والدین آنان و سایر مراجعه‌کنندگان به این واحد آموزشی پرداختند.

لازم به ذکر است؛ طرح مذکور در حال حاضر به صورت هفتگی و هر جلسه در یکی از واحدهای آموزشی منطقه 21به اجرا درمی‌آید.

انتهای پیام