شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#سایه#دیپلماسی

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه:

عزت، اقتدار و امنیت ایران در سایه حکمت رهبر معظم و پیوند بین میدان و دیپلماسی تثبیت شد

سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار تصاویری از ۵ شهید مدافع حرم در توئیتی نوشت: عزت، اقتدار و امنیت ایران اسلامی در سایه حکمت رهبر معظم و پیوند بین میدان و دیپلماسی تثبیت شد و نقشه شوم دشمنان بر آب، حرم آل‌الله محفوظ و حریم ایران عزیز از خطر تروریسم داعشی مصون ماند.

اعتمادآنلاین|

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (پنجشنبه) ۱۳ مرداد ماه در توئیتر با انتشار تصاویری از پنج شهید و مدافع حرم که اخیرا شناسایی شدند، نوشت: سری به نیزه بلند است... 

به گزارش فارس، وی افزود: عزت، اقتدار و امنیت ایران اسلامی در سایه حکمت رهبر معظم و پیوند بین میدان و دیپلماسی تثبیت شد و نقشه شوم دشمنان بر آب، حرم آل‌الله محفوظ و حریم ایران عزیز از خطر تروریسم داعشی مصون ماند.

سخنگوی وزارت خارجه همچنین به روح بلند شهدای مدافع حرم و حریم منافع و امنیت ملی درود فرستاد.

14010513000364_Test_NewPhotoFree

به گزارش فارس، پیکرهای مطهر پنج شهید مدافع حرم به نام‌های سردار شهید «عبدالله اسکندری»، سردار شهید «رحیم کابلی»، شهید «مصطفی تاش موسی»، «شهید «محمد امین کریمیان» و شهید «عباس آسمیه»، تفحص و سپس از طریق آزمایش DNA شناسایی شد. این شهدا از استان‌های مازندران، البرز و فارس هستند که برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) و مبارزه با تروریست‌های تکفیری عازم سوریه شده بودند و به شهادت رسیدند، اما تا چند روز اخیر همچنان پیکرهای پاکشان در خاک سوریه باقی مانده بود.