شهر خبر

رییس هیات والیبال استان همدان: حفظ سهمیه در لیگ یک کشور اهمیت بسیاری دارد

رییس هیات والیبال استان همدان: حفظ سهمیه در لیگ یک کشور اهمیت بسیاری دارد

همدان- ایرنا- رییس هیات والیبال استان همدان گفت: حفظ سهمیه در لیگ یک والیبال کشور از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است و برهمین اساس با پیگیری های مستمر و موثر موفق به دریافت مجوز و تاییدیه فدراسیون برای محفوظ ماندن امتیازی برای همدان در لیگ شدیم.

حمید بادامی نجات روز پنج‌شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا افزود: براین اساس به شهردار همدان در خصوص تیم داری در لیگ یک والیبال پیشنهاد دادیم و مقرر شد مراحل قانونی موضوع طی شود.

به گفته وی، برای اینکه از قرعه کشی حضور در لیگ حذف نشویم، آمادگی خود را برای تیمداری و حضور تیم همدان در لیگ والیبال اعلام کرده ایمو

وی اظهار داشت: حامی مالی بخشی از هزینه های مرتبط با ورودی مسابقات را پرداخت کرده تا این امتیاز برای همدان حفظ شود و اگر شهرداری و مجموعه مدیریت شهری به این نتیجه برسند که در لیگ تیم‌داری کنند، هیات والیبال با تمام توان حمایت می کند و اگر این چنین نشود، قطعا پیگیری می شود تا از دیگر ظرفیت های استان برای این مهم استفاده شود.

بادامی نجات خاطرنشان کرد: شهرداری همواره در حمایت از ورزش عملکردی موفق و شایسته داشته و تیم هایی نظیر والیبال که با حداقل هزینه اداره می شود می تواند ضمن کسب افتخار زمینه ساز رشد و توسعه ورزش و جذب علاقه مندان به فعالیت های ورزشی شود.

وی تاکید کرد: حفظ امتیاز لیگ یکی والیبال برای همدان بسیار حایز اهمیت است و امیدوارم همه برای اعتلای این مهم، هیات را کمک کنند.

نماینده والیبال همدان در قرعه کشی مسابقات سری B لیگ دسته یک مردان کشور در گروه ب با تیم های نیروی زمینی تهران، آتیه سازان دزفول، مناطق نفت خیز جنوب، مس کرمان، آراد بندر ماهشهر و شهرداری دامغان قرار گرفته است.

دیدارهای سری B لیگ دسته یک مردان از روز ۲۸ مرداد آغاز می‌شود و دیدارها ساعت ۱۵ روزهای جمعه برگزار خواهد شد، در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه ۴ تیم به مرحله نهایی صعود خواهند کرد تا برای کسب رتبه‌های اول تا هشتم جدول با هم به رقابت بپردازند.