شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جواب#صادرات نفت

طعنه سنگین همتی به رستم قاسمی/ هنوز راجع به صادرات نفت شما جواب می‌دهید؟

کدخبر: 512841
عبدالناصر همتی در توئیتی در واکنش به انتقادات رستم قاسمی نوشت:« هنوز راجع به صادرات نفت شما جواب میدین؟ یادآوری می‌کنم، یکساله که شما وزیر مسکن هستید نه نفت!»

به گزارش اقتصادنیوز، در چند روز گذشته، عبدالناصر همتی، رئیس سابق کل بانک مرکزی در توئیتی نوشته بود:« صادرات عربستان، ترکیه و عراق اخیراً به ترتیب به ماهانه بیش از ۳۵، ۲۰ و ۱۱ میلیارد دلار رسیده است. فاصله اقتصاد ایران در حال عمیق تر شدن با همسایه ها است. دولت هم درگیر کالا برگ، سامانه های ثبت نام، قرعه کشی خودرو، سرعت اینترنت و تبدیل فرش های دفتر دولت به زیلو است!»

توئیت همتی با واکنش رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی رو به رو شد. قاسمی در پاسخ به همتی در توئیتی نوشت:« آقای همتی، ایام محرم و مزاح؟! اصحابِ دولتی که زیپ، سنجاق قفلی، میخ، پیچ، دکمه‌لباس، غذای‌سگ، سنگ‌پا و دستهٔ‌کلنگ وارد میکرد و تنها رِکوردش افزایش دلار ۳۰۰۰تومانی به ۳۳هزارتومان و بالا بردن ضرر مردم در بورس بود، نباید از صادرات و دلار و اقتصاد حرفی بزند!»

همتی نیز در پاسخ به رستم قاسمی نوشت:« به به جناب قاسمی… رسیدن بخیر! هنوز راجع به صادرات نفت شما جواب میدین؟ یادآوری می‌کنم، یکساله که شما وزیر مسکن هستید نه نفت! راستی، از ساخت ۴ میلیون مسکن چه خبر؟ هنوز نساخته قیمتش رو که گرون کردین، برای مهندسیش هم که دنبال خارجی‌ها بودین!! چی شد؟»