شهر خبر

بچه دار شدن زوج ترنس از یکدیگر | اصلا باور نمی‌کنید! +تصویر

یک مدل ترنس کلمبیایی تصویری از خود و همسرش در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است که به صورت برعکس صاحب نوزاد شده اند.

بچه دار شدن زوج ترنس از یکدیگر | اصلا باور نمی‌کنید! +تصویر

بچه دار شدن زوج ترنس

یک مدل ترنس کلمبیایی تصویری از خود و همسرش در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است که به صورت برعکس صاحب نوزاد شده اند. این بدان معنی است که پسر باردار شده است.

مردی کلمبیایی عکسی از بارداری خود را در فضای مجازی منتشر کرد.گفته شده است که که دانا و استبان این زوج ترنس بصورت طبیعی بچه‌دار شدند چرا که هر دو اندام‌های طبیعی خود را دارند.

زوج ترنس دانا و استبان عکسی از  نوزاد  خود را نیز در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند و عنوان کردند که عشق میان ما با وجود کودکمان کامل شده است. این زوج ترنس معتقدند که عشق، عشق است.

گروهی از کاربران معتقدند که این زوج به همه ترنس‌های دنیا امید و انگیزه می‌دهند تا خود را تکذیب نکنند. در مقابل، گروهی دیگر از کاربران عنوان کردند که این جاهلیت مدرن است و شخصی که می تواند باردار شود و دوست دارد حس مادرانگی را تجربه کند  ترنس  نیست. به گفته این دسته از کاربران، اگر آنان واقعا ترنس بودند باید اندام‌های جنسی خود را نیز عمل می‌کردند و تمایلات جنسی آنان نیز برعکس می‌بود.

بعضی از کاربران نیز معتقدند که این کودک بیچاره در آینده نمی‌داند به که مادر و به که پدر بگوید و دچار بحران هویت جنسی خواهد شد.

عده ای از کاربران نیز گیج شده اند و متوجه نشدند که نحوه  بارداری  این زوج چگونه بوده است.

بارداری+ترنس

منبع: رکنا