شهر خبر

در تیرماه ١۴٠١؛

برگزیدگان چهارمین دوره آموزش غیرحضوری ویژه قاریان معرفی شدند

برگزیدگان چهارمین دوره آموزش غیرحضوری ویژه قاریان معرفی شدند

برگزیدگان چهارمین دوره آموزش غیرحضوری مربوط به تیرماه ١۴٠١، از سوی شورای عالی قرآن معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، دوره آموزش غیرحضوری ویژه قاریان ممتاز غیر تهرانی، برای چهارمین سال پیاپی در حال برگزاری است.

این دوره با هدف ارتقا، حفظ و پرورش قاریان ممتاز کشور در حوزه‌های دانشی و مهارتی، پس از طی فراخوان ماه گذشته و ثبت نام تعداد زیادی از علاقمندان، با حضور ۸۶ نفر از قراء دارنده گواهی‌نامه تخصصی درجات سه و چهار طرح ارزیابی قاریان و همچنین قاریانی که نصاب فنی تلاوت ایشان در کمیته کارشناسی مورد تأیید قرار گرفت، در پنج گروه با حضور اساتید ممتاز به صورت مجازی برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، جلسات آموزشی در این دوره، یک نوبت در ماه تشکیل می‌شود که یک بار به صورت ارتباط برخط و تصویری و بار دیگر به صورت ارسال فایل تلاوت و دریافت نکات اساتید می‌باشد. در هر ماه هم قاریانی که بهترین عملکرد را در هر کدام از گروه‌های پنج‌گانه داشته باشند، تعیین و معرفی می‌شوند. در این دوره آقایان: رضا محمدپور، علی قاسم آبادی، سعید بیژنی اول، حسن مختاری و علی اکبر کاظمی به عنوان مدرس مشارکت دارند.

برگزیدگان چهارمین دوره آموزش غیرحضوری مربوط به تیرماه ١۴٠١، روح الله آقایی از قم، یوسف قنبری از زنجان، جعفر ملک‌پور از مازندران، حمیدرضا شکری و مسعود صفری از همدان و علیرضا لطفی‌نیا از گیلان، هستند.

شایان ذکر است این دوره تخصصی در سال جاری با مشارکت شورای عالی قرآن و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.