پسر تهرانی مادرش را کشت / جسدش را در پردیس دفن کرد

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، رسیدگی به پرونده ناپدید شدن زن میانسال با اعلام گزارش دختر این زن از چند روز قبل در دستور کار حمیدرضا رستمی بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت.

تحقیقات اولیه نشان می داد که این زن آخرین بار همراه پسر خود سوار خودرو پژو 206 فرزندش شده است و بعد از چند دقیقه تلفن هر دو نفر خاموش شده بود.به این ترتیب پسر این زن تحت بازجویی قرار گرفت و منکر هر گونه اطلاعی از سرنوشت مادر خود شد.

اما با توجه به اینکه در ماشین وی آثار لکه خون مشاهده شد، فرضیه به قتل رسیدن زن میانسال قوت گرفت و به همین علت پسر وی به عنوان مظنون پرونده بازداشت شد.همچنین در بررسی های بعدی تصویر مادر در خودرو پسرش که به ثبت دوربین های مدار بسته رسیده بود کشف شد.

در حالی که پسر جوان در بازجویی های اولیه منکر قتل مادرش بود، سرانجام به قتل اعتراف کرد و گفت:«مدتی قبل مشکل قضایی برای من پیش آمد که مادرم برایم وثیقه گذاشت.اما این اواخر می گفت که قصد دارد وثیقه را پس بگیرد.روز حادثه در خودرو با هم بحثمان شد و من با مشت به سر مادرم ضربه ای زدم که سبب مرگ او شد.سپس جسدش را به منطقه ای در نزدیکی پردیس تهران برده و دفن کردم.»

با اعتراف متهم به قتل مادرش،ادامه رسیدگی در دستور کار بازپرس محسن اختیاری قرار گرفت و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.