شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خراسان#مجموعه#پایان سال

افتتاح اولین موزه سینمای استان خراسان رضوی/ مجموعه چندمنظوره دفتر گناباد انجمن تا پایان سال بهره‌برداری می‌شود

افتتاح اولین موزه سینمای استان خراسان رضوی/ مجموعه چندمنظوره دفتر گناباد انجمن تا پایان سال بهره‌برداری می‌شود

دفتر گناباد انجمن سینمای جوانان ایران با همکاری سیدمحمد ذبیحی شهری، اقدام به احداث مجموعه چند منظوره فرهنگی و هنری و اولین موزه سینمای استان خراسان رضوی کرد.

به‌ گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ دفتر انجمن در گناباد با همکاری سیدمحمد ذبیحی شهری، خَیر استان خراسان رضوی و شهرستان گناباد، اقدام به احداث یک مجموعه چندمنظوره فرهنگی و هنری کرده است.

این مجموعه با زیربنای 320 متر، مجهز به سالن سینمای 150 نفری، سالن بلک‌باکس 110 نفری برای اجرای نمایش، موزه سینما و گالری عکس است. همچنین قرار است اولین موزه سینما در سطح استان خراسان رضوی نیز در آن دائر شود.

سیدمحمد ذبیحی شهری از خیرین مدرسه‌ساز استان خراسان رضوی و شهرستان گناباد است که سال‌ها در زمینه احداث مدرسه، مسجد و اماکن فرهنگی و آموزشی فعالیت خیرخواهانه داشته و احداث این مجموعه چند منظوره نیز که با همکاری انجمن سینمای جوانان ایران صورت می‌گیرد، در ارتقاء کیفیت فعالیت‌های فرهنگی و هنری شهرستان گناباد مؤثر خواهد بود.

این مجموعه فرهنگی که درخیابان جانبازان، جنب بوستان جانباز و دفتر سینمای جوان گناباد قرار دارد، از ابتدای سال 1397 در حال احداث است و بر اساس توافق سیدمحمد ذبیحی شهری و مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان، تا پایان سال 1401 قابل بهره‌برداری است و انجمن سینمای جوانان این مجموعه را برای بهره‌برداری مجهز خواهد کرد.

انتهای پیام