شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کشورهای اسلامی

پرورش‌نیا: قول مدال نمی‌دهم/ حضور در بازیهای کشورهای اسلامی تجربه خوبی است

پرورش‌نیا: قول مدال نمی‌دهم/ حضور در بازیهای کشورهای اسلامی تجربه خوبی است

مرضیه پرورش‌نیا گفت: حضور در بازیهای کشورهای اسلامی تجربه خوبی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، مرضیه پرورش‌نیا، عضو تیم‌ملی اهداف پروازی در رشته تراپ، در خصوص میزان آمادگی خود برای حضور در پنجمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی اظهار داشت: حدود شش ماه است که در اردو هستیم و تمرینات خوبی را هم در این مدت کوتاه پشت سرگذاشتیم. امیدوارم بتوانیم با مهارت و استعدادی که داریم اتفاقات خوبی را در دهکده بازیها رقم بزنیم.

وی با اشاره به شرایط دیگر کشورهای حاضر در این رویداد گفت:  تیم های قدری در بازیهای کشورهای اسلامی حضور دارند که اکثر آنها جزو بهترین‌های جهان هستند. کشورهایی مانند ترکیه، کویت، قطر  و لبنان از جمله کشورهایی هستند که تقریبا 12 ماه از سال را تمرین می کنند ولی ما استارت تمرینات را شش ماه پیش آنهم بعد از سه سال دوری از مسابقات و اردو زدیم. تیم‌های رقیب تجهیزات مناسب‌تری نسبت به ما دارند که همه این موارد در کسب نتیجه اثرگذار است.

پرورش نیا در پایان گفت: برای نتیجه گرفتن در رشته تیراندازی باید زمان زیادی تمرین داشته باشی و این تمرینات مسمتر باشد. نمی توانیم قول مدال بدهیم ولی می رویم که بهترین نتیجه را کسب کنیم. ما سال آینده رقابتهای کسب سهمیه المپیک را خواهیم داشت این بازیها فرصت و تجربه مناسبی است تا بتوانیم در مسابقات پیش رو نتایج بهتری را کسب کنیم.

انتهای پیام