شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#استقلال#فوتبال

حسن روشن: ویلموتس هیچ نفعی برای فوتبال ما نداشت

جذب این ۲ مهاجم یعنی بازگشت به گذشته!/ ۲ تیم بهتر از استقلال فعلی داریم/ به بازیکن پرسپولیس قول تیم ملی دادند!

پیشکسوت استقلال می‌گوید ویلموتس هیچ نفعی برای فوتبال ما نداشت.

حسن روشن

حسن روشن پیشکسوت استقلال می‌گویدهواداران باید منتظر باشند تا در شروع فصل نتایج را بررسی کرده و سپس انتقاد کنند. بخشی از مصاحبه این پیشکسوت را می خوانید:

*بازی استقلال و سپاهان همیشه از حساسیت زیادی برخوردار بوده و وقتی این دو رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند تماشاگران از دیدن این بازی به وجد می آیند. البته خیلی‌ها معتقدند که نباید این بازی هفته اول انجام می‌شد و باید چند هفته‌ای می‌گذشت تا بازی از لحاظ فنی جذاب‌تر می‌شد اما به نظر من اگر استقلال بخواهد قدرتش را به رخ حریفان کشیده و این دیدار را با پیروز به پایان برساند هفته اول و آخر برای آن‌ها نباید متفاوت باشد ضمن اینکه در این دیدار شاهد جدال دو مربی پرتغالی هم خواهیم بود.

*در این موضوع شکی نیست اما باید این را هم در نظر بگیریم که ساپینتو دیگر به جمع استقلالی‌ها پیوست و این یک ایراد بزرگ به مجموعه استقلال است اما خوشبختانه چون اسکلت بندی فصل گذشته حفظ شد

*سجاد شهباززاده و کاوه رضایی بازیکنان خوبی هستند ولی با احترام باید بگویم جذب انها بازگشت به عقب است. باید در همه سالهایی که انها در خارج فوتبال بازی می کردند بازیکن جدید پرورش می دادیم . در استقلال کشف استعداد مثل آب خوردن است به جرات می توانم بگویم در همین آکادمی ۲ تیم بهتر از استقلال داریم که باید روی آنها برنامه ریزی کنیم.

*آنطور که شنیده ام بازیکنی به پرسپولیس رفته که قول تیم ملی را به وی داده اند. مگر می شود برای حضور در لیست تیم ملی قولی به بازیکنی داده شود.

*یک هفته فوق العاده برای یک بازی پرتماشاگر تیم‌ها کاملاً به هماهنگی رسیده‌اند و اگر امتیاز دو تیم هم نزدیک به هم باشد حساسیت و جذابیت این دیدار دو برابر خواهد شد. هر چند که همیشه برای هواداران این دیدار حساس است. حالا چه هفته اول برگزار شود و چه هفته آخر.

*ویلموتس هیچ نفعی برای فوتبال ما نداشت. او نه تنها از لحاظ فنی خوب نبود بلکه از لحاظ مالی هم ضرر هنگفتی به ایران زد. شاید سال‌ها بود که فوتبال ایران چنین ضرری نکرده بود. او توانست از ضعف مدیریت آن فوتبال آن زمان استفاده کرده بهترین قرارداد را با خود ببندد و تنها مسئولان فوتبال ما ویلموتس را شارژ مالی کردند.