شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#فوتبال ایران

بگذارید سجادی کارش را انجام بدهد/ صداقت در فوتبال ایران کم شده است

بگذارید سجادی کارش را انجام بدهد/ صداقت در فوتبال ایران کم شده است

دروازه‌بان سال‌های دور تیم فوتبال استقلال تهران گفت: صداقت و راستی در فوتبال کم شده است.

فرامرز ظلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره حال و هوای این روزهای فوتبال اظهار داشت: متاسفانه اصل راه را در فوتبال گم کرده‌ایم. به دنبال بهانه‌ها و فرضیات می‌گردیم. فوتبال ما آشفته‌بازار شده. خود اصل فوتبال را از یاد برده‌ایم و فقط به حواشی می‌پردازیم. کدام بازیکن کجا رفت، کدام بازیکن چقدر گرفت. احترام‌ها نسبت به زمان ما کم شده است و این مسائل دست به دست هم داده تا از فوتبال لذت نبریم.

وی درباره حضور مربیان خارجی در ایران افزود: نمی‌توانیم هر ملیت را با دیگری قیاس کنیم و بگوییم این مربی بهتر است یا آن یکی. بیشتر این مربیان درس‌ خوانده و تحصیل کرده هستند. همه آن‌ها تلاش می‌کنند اما باید ببینیم در نهایت با دستمزدی که برداخت می‌شود چه بازدهی خواهیم داشت. در هر صورت به همه آن‌ها احترام می‌گذارم.

ظلی درباره اینکه آیا مربیان پرتغالی گزینه‌های مناسبی برای فوتبال ایران هستند، عنوان کرد: هر قومی یک خصلت ویژه دارد. نمی‌شود از حالا با استناد به ملیت قضاوت کرد. خصلت‌های اخلاقی یک مربی نمی‌تواند معیار اصلی باشد. باید دید در زمین ماحصل کار این مربیان چه خواهد بود. ساپینتو هم کار خود را انجام می‌دهد و مشکلی درباره او احساس نمی‌کنم. به حال مربیان بزرگ، هزینه‌های زیادی هم می‌طلبند. خود من سابقه همکاری با رایکوف را دارم که یک مربی بی‌نظیر و انسانی بزرگ بود.

506

پیشکسوت استقلال درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان گفت: کم و بیش از دور اخبار مربوط به استقلال را می‌شنوم. فوتبال یک بازی تیمی است و نمی‌توانم یک خرید را ستاره بدانم. چه کسی در این مدت چشم من را به خود خیره کرده؟ فرهاد مجیدی را دوست داشتم و بابت قهرمانی استقلال با او در فصل گذشته بسیار خوشحالم. همان طور که گفتم اما به استقلال نزدیک نیستم و در این آشفته‌بازار می‌توان گفت صداقت و راستی کم شده است.

ظلی در پایان گفت: حمید سجادی را بسیار دوست دارم. یک انسان محترم و غنی است. او خودش ورزشکار و قهرمان ملی بوده است. بگذارید کارش را کند. شما یک میز با مدیر و ارباب رجوع را در نظر بگیرید. پشت میز اگر کسی می‌نشیند شما باید ببینید چه امکاناتی دارد و چه روشی را در پیش گرفته است. نمی‌توان به راحتی یک شخص را قضاوت کرد. 80 سال سن دارم و نیازی به تعریف و تمجید بی‌مورد و الکی هم ندارم اما باید بگویم سجادی مدیری از جنس ورزش است و شرایط وزارتخانه ورزش و جوانان را بهتر خواهد کرد.

انتهای پیام