بازداشت 2 زن و یک مرد در قتل مرد ناشناس / خواهرمان را ربوده بود + جزییات

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، 31 تیرماه امسال رسیدگی به پرونده قتل مرد جوان در خیابان خزانه تهران در دستور کار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

در این حادثه ماموران پلیس گشت مشاهده کردند که دو نفر در حال ضرب و جرح یک مرد مجهول الهویه 25 ساله بودند و در حالی که دست و صورت وی باطناب کشی بسته شده بود، او را به طرز مشکوکی به شدت ضرب و شتم می کردند.

عاملان جنایت با مشاهده ماموران گشت سوار بر خودرو تیبا شده و از مهلکه گریختند و فرد مضروب به بیمارستان منتقل شد اما به دلیل شدت ضربات وارد شده جان خود را از دست داد.

به این ترتیب رسیدگی به موضوع جهت یافتن ردی از عاملان جنایت در دستور کار قضایی گرفت و تحقیقات برای یافتن هویت جنایتکاران و دستگیری آنها ادامه پیدا کرد تا اینکه 2 زن و یک مرد در بازبینی دوربین های مدار بسته به عنوان مظنونین پرونده شناسایی و دستگیر شدند.

آنها در تحقیقات اظهار کردند:«مقتول جوان افغان بود و مدتی قبل یکی از خواهران ما را ربود و به یکی از شهرهای غربی کشور گریخت.سپس او را به تهران آورد و گفت بیایید او را ببرید که ما با او درگیر شدیم.اما ما او را به قتل نرساندیم و اتهام قتل را قبول نداریم.»

رسیدگی به این پرونده برای روشن شدن ابعاد پنهان ماجرا هم چنان ادامه دارد.