شهر خبر

داورزنی خطاب به تیم ملی جوانان: از اعتبار والیبال ایران دفاع کنید

داورزنی خطاب به تیم ملی جوانان: از اعتبار والیبال ایران دفاع کنید

رئیس فدراسیون والیبال ایران با بیان این‌که ملی‌پوشان جوان ایران در مسابقات جام کنفدراسیون مردان آسیا با تیم‌های خوبی بازی خواهند کرد، خطاب به بازیکنان این تیم گفت: انتظار می‌رود با ارائه بازی مناسب و هر آنچه که در توان دارید، شاهد رقابت‌های خوبی باشیم و از اعتبار والیبال ایران دفاع کنید.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمدرضا داورزنی قبل از عزیمت تیم ملی والیبال جوانان به مسابقات جام کنفدراسیون آسیا در محل اسکان این تیم حضور پیدا کرد و دقایقی با ملی‌پوشان به گفت وگو پرداخت.

در ابتدای این دیدار، امیرمهدی نفر سرپرست تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: امکانات خوبی در اردوهای داخلی و برون مرزی در اختیار داشتیم و در اسلوونی بازیکنان تجربه‌های خوبی به دست آوردند و به نمایندگی تیم ملی جوانان از جنابعالی و دیگر مسئولان فدراسیون تشکر می‌کنم.

رئیس فدراسیون والیبال نیز یکی از عوامل مهم موفقیت یک تیم را انسجام و نظم تیمی دانست و افزود: پس از ماه‌ها تمرین به مسابقات جام کنفدراسیون آسیا اعزام می‌شوید و این مسابقات از جهت حیثیت برای ایران در آسیا اهمیت دارد، اما بیش از هرچیز فرصتی برای آمادگی بیشتر تیم ملی جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا است. می‌خواهم نگران نتیجه نباشید و تنها توجه‌تان به ارائه بازی خوب باشد.

دکتر محمدرضا داورزنی ادامه داد: با تیم‌های قدرتمندی بازی خواهید کرد و انتظار می‌رود با ارائه بازی مناسب و هر آنچه که در توان دارید شاهد رقابت‌های خوبی باشیم. از اعتبار والیبال ایران دفاع کنید. در مسابقات جام کنفدراسیون آسیا، تیم ملی زیر ۲۱ سال ایران باید با تیم‌های بزرگسالان آسیا بازی کند در نتیجه باید بیشتر تلاش کنید. اگر بازیکنان از کارهای نمایشی پرهیز کرده و همچون یک تیم هماهنگ برای کسب نتیجه به میدان بروند، موفقیت در دسترس است.

وی در ادامه با اشاره به تلاش بازیکنان تیم ملی جوانان در اردوها، تصریح کرد: شما این توانایی را دارید که با همدلی و انسجام نتیجه زحمات خود را به دست آورید. در حال حاضر مردم ایران به والیبالیست‌های کشور افتخار می‌کنند و شما پشتوانه نسل فعلی تیم ملی بزرگسالان ایران هستید. به همین دلیل ارائه بازی خوب از سوی شما بسیار اهمیت دارد.

رئیس فدراسیون والبیال در ادامه اظهار داشت: همه یک تیم هستیم و تا اینجای کار، فدراسیون و کادر فنی وظایف خود را با به نحو احسن انجام داده‌اند و از این پس هم همراه شما خواهند بود.

داورزنی در خاتمه ضمن دعای خیر برای تیم ملی جوانان، از زحمات کادر فنی برای آماده‌سازی این تیم برای حضور در رقابت‌های جام کنفدراسیون آسیا و مسابقات قهرمانی جوانان آسیا تقدیر و تشکر کرد.

هفتمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون آسیا در گروه مردان از 16 تا 23 مردادماه جاری در تایلند پیگیری خواهد شد و تیم ملی جوانان به عنوان نماینده ایران با مدعیان قاره‌کهن در این رقابت‌ها مسابقه می‌دهد.

تیم ملی والیبال جوانان بعد از این مراسم راهی فرودگاه امام خمینی (ره) شد تا ساعت 18 و 30 دقیقه عصر تهران را به مقصد تایلند ترک کند.

انتهای پیام