شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#سیلاب

نجات ۵ زن و یک کودک از محاصره سیلاب

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از نجات پنج زن سالمند و یک کودک از عشایر سی‌سخت که در سیلاب محاصره شده بودند خبر داد.

تلکس

به گزارش تازه‌نیوز مرتضی مرادی‌پور اظهار کرد: حوالی ساعت ۹:۳۰ امروز، سه شنبه یازدهم مرداد ماه، گزارشی در خصوص محاصره شدن چند نفر از عشایر کهگیلویه و بویراحمد در میان سیلاب، به سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد که درپی آن امدادگران به محل اعزام شده و بالگرد امداد و نجات نیز به حالت آماده‌باش درآمد.

به نقل از ایسنا، وی با بیان اینکه بر اساس این گزارش پنج زن سالمند و کودک در منطقه کریک شهرستان سی‌سخت استان کهگیلویه و بویر احمد میان سیلاب محاصره شده بودند ادامه داد: به سرعت بررسی‌های لازم برای انجام عملیات نجات صورت گرفت و قرار شد تا افراد در خطر با استفاده از بالگرد جمعیت نجات داده شده و به نطقه امنی منتقل شوند، در همین راستا نیز بالگرد به محل اعزام شد.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفت بالگرد جمعیت هلال احمر در کمترین زمان به محل رفته و پس از انجام عملیات نجات، حادثه دیدگان  به شعبه جمعیت هلال احمر در سی‌سخت منتقل شدند. مرادی پور اضافه کرد: با انتقال این افراد به شعبه جمعیت هلال احمر، خدمات امدادی به آنان ارائه شد و خوشبختانه حال این پنج زن و کودک مساعد گزارش شده است.