شهر خبر

باقرزاده: برای ثبت‌نام در انتخابات کمیته ملی المپیک احساس مسوولیت کردم

باقرزاده: برای ثبت‌نام در انتخابات کمیته ملی المپیک احساس مسوولیت کردم

تهران- ایرنا- سرپرست فدراسیون شمشیربازی درباره کاندیداتوری خود در انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: حدود ۴۰ سال است که در مدیریت ورزش بودم. کمیته ملی المپیک را به خوبی می شناسم و احساس مسئولیت کردم و آمدم.

به گزارش ایرنا، در ششمین روز از ثبت نام کاندیداهای انتخابات کمیته ملی المپیک، فضل. ا… باقرزاده با حضور در کمیته ملی المپیک برای حضور در انتخابات کمیته ثبت نام کرد. نایب رئیس فعلی کمیته در فرم ثبت نام، درخواست  خود را برای پست ریاست و پست نایب رئیسی کمیته ثبت نام کرد.

باقرزاده درباره کاندیداتوری خودگفت: حدود ۴۰ سال است که در مدیریت ورزش بودم، در پست‌های مختلفی حضور داشتم. درحال حاضر عضو شورای عالی ورزش هستم و این دوره برای ریاست و نایب‌رئیسی نامزد شدم. کمیته ملی المپیک را به خوبی می شناسم و احساس مسئولیت کردم و آمدم. در حال حاضر شرایطی در کمیته وجود دارد که قبلا نبود. چنانچه چهره‌های سیاسی، صالحی‌امیری یا وزیر کاندیدا شوند کنار می‌روم. در غیر اینصورت برای رقابت می‌آیم و مقبولیت لازم را هم در جامعه ورزش دارم با همه فدراسیون‌ها تعامل خوبی دارم. امیدوارم روز انتخابات روز خوب برای جامعه ورزش باشد.

سرپرست فدراسیون شمشیربازی گفت: این نامزدی مانند ریاست جمهوری نیست، مجمع تعداد مشخصی عضو دارد و همه مشخص هستند. اکثر فدراسیون‌هایی که می‌توانند در مجمع باشند همه شرکت می‌کنند و دنیا هم کمیته ملی المپیک هر کشور را می شناسد به همین دلیل انتخابات کمیته از اهمیت زیادی برخوردار است. باید ارتباط خوبی بین کمیته و وزارت وجود داشته باشد چون متولی ورزش، وزارت است. در زمان هاشمی‌طبا و صالحی‌امیری کمیته شرایط خوبی داشته و در آینده نیز کسی که ریاست را برعهده می‌گیرد باید تعامل خوبی با فدراسیون‌ها و جامعه ورزش داشته باشد.

وی در پاسخ به این که اگر هم وزیر و هم صالحی‌امیری کاندیدا شوند به نفع کدام کنار می‌روید، گفت: اگر هر دو بیایند، به نفع هر دو کنار می‌روم! وزیر سکاندار ورزش کشور  و از جامعه ورزش است. صالحی‌امیری اگر چه ورزشی نبود اما توانست جایگاه خوبی در ورزش کسب کند. او به کمیته هویت خاصی داد. هر دو بیایند کنار می‌روم و در پست نایب‌رئیسی نامزد می‌شوم.